{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
813 visninger | Oprettet:

Suzuki rmx brænder gearolie {{forumTopicSubject}}

Hejsa alle! smiley jeg har netop fået min motor samlet med nye lejer og simmerringe kobling og alt er nyt. Men den starter utrolig nemt men den ryger helt hvid røg ud af udstødningen og stinker af gearolie. Men det er anden gang jeg har fået skiftet lejer og simmeringe og det er stadig samme problem.. kan motor blokken være defekt? smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Suzuki rmx brænder gearolie
  • #3   26. jun 2016 Hmm jeg prøver og tappe en smule gearolie af så smiley og hvis det ikke virker køber jeg mig snart en ny blok.. smiley smiley men tak for svar smiley

• #4   26. jun 2016 Har du vendt pakdåsen i højre side korrekt?

• #5   26. jun 2016 Den skal pege i samme retning som simmeringen i venstre

• #6   27. jun 2016 det er en autoriseret motorcykel mekaniker der har skiftet krumtap og lejer begge gange smiley så håber da han har styr på det smiley

første gang blev det skiftet hos en knallert mekaniker i kalundborg som hedder DTN scooter og troede netop at det var ham der havde samlet den forkert. så derfor smed jeg den ud til en cross mekaniker som hedder JØ Service i svebølle. men da jeg fik den tilbage havde den nøjagtig samme problem som første gang... så nu står jeg på ret bar bund smiley

• #7   27. jun 2016 Spørg ham. Det virker jo meget logisk at de skal vende som de gør normalt. Men her sidder pakdåsen tættere på krumtap end lejet gør og så skal pakdåsen vendes så den sidder korrekt imod lejet igen. Har du kontrolleret at overløbet ikke er stoppet? Det sidder inde bag dændingsdækslet. Øverst til højre

Kommentér på:
Suzuki rmx brænder gearolie

Annonce