{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
331 visninger | Oprettet:

benzuna
benzuna
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 5

Jog Fs starter kun få sekunder {{forumTopicSubject}}

Hey sg, har problemer med at starter min Jog, efter komplet motorudskiftning. Har monteret det nye cylinderkit 48mm italy racing,
skiftet til dyse 96 på dellorto black 21mm og renset bundkaret. Men den starter kun ti sek og stopper når jeg smider lidt benz gennem topstykket, eller karburatoren. Der drypper benz ud af den, når jeg kikstarter den med fuld gas.

på forhånd tak

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Jog Fs starter kun få sekunder
  • #1   30. dec 2015 Lyder som om du har glemt simmeringene, eller din motor er utæt...

• benzuna
    benzuna Tilmeldt:
    jan 2010

#2   30. dec 2015 der er god kompri, gnist, alt er tun og nyt ugentagen membranen den er ikke ny. Brugte fuld syntetisk to takts rating olie, men den er 2 år gammel. Ellers ser membranen fin ud, drypper Benz o.s.v men det er som om den ikke suger luft ind fra korbuen til cyllinderen. Der kommer nemlig intet benzin ud af karburatoren. ???

• benzuna
    benzuna Tilmeldt:
    jan 2010

#3   30. dec 2015 når jeg holder hånden for karburatoren, kommer der ikke noget benzin ud :?

• benzuna
    benzuna Tilmeldt:
    jan 2010

#5   30. dec 2015 fik ikke sagt at den starter også kun hvis udstødning ikke sidder på, og benzin gennem karbuen.

• benzuna
    benzuna Tilmeldt:
    jan 2010

#7   30. dec 2015 yes med pilen ned af, jeg er også sikker på den for benzin da den drypper ud af udstødningsporten. Kan det være nålen i karburatoren ?

• #8   30. dec 2015 Det kan godt være den har sekunder kompression, men den har ingen primær kompression og kan derfor ikke lave vakuum og suge benzin ind..

Din motor er utæt..

• benzuna
    benzuna Tilmeldt:
    jan 2010

#9   30. dec 2015 tak for hjælpen, finder lige ud af om der evt nyt pakning ved krumtappen

Kommentér på:
Jog Fs starter kun få sekunder

Annonce