PGO HOT 50 Irreterende Problem HJÆÆÆÆLP {{forumTopicSubject}}
Hej med jer! Min Pgo Hot 50 lider af et mystisk problem som gradvist er blevet værre. Det hele startede med at den gradvist begyndte at køre dårligere og dårligere som om den mistede trækkraften i området mellem 15 og 50 kmt. Da det blev aller værst gik den også ud, men kunne let startes igen bagefter og køre videre uden problemer som om intet var sket. Nu inden for den sidste uge er det så blevet rigtig slemt, den trækker elendigt op af bakker og også på lige vej. På vej på arbejde røg stemplet så, men dette er fordi min gamle cylinder havde en lille ridse som har slidt på det meget længde, så derfor skiftede jeg til dr racing 70cc cylinder med nye pakninger og nåleleje plus dyse 90 i std kaburator og gg udstødning, jeg også havde på før, dette gav mig kompressionen tilbage men problemet med trækkraften er der faktisk stadig. Hvis jeg lukker hurtigt op for gassen kan den fint trække fra 0 og over 50 kmt, men hvis jeg køre langtsomt op for gassen er det som om den bliver flad og mister fuldstændig trækkraften ved 25-40 kmt, det er meget mystisk. Hvad kan problemet være? det har intet med min cylinder og kompression og gøre det er helt nyt og fungere perfekt, den får også benzin nok, jeg er virklig på bar bund.
håber nogle kan hjælpe.
-stator er også skiftet fordi jeg tænkte det var tændingen.
sep 2014
Følger: 1 Følgere: 92 Scootere: 1 Emner: 108 Svar: 1.380
Har du indstillet karburatoren? Med for stor dyse får du ikke fulde udnyttelse af cylinderen. 80-85 dyse er normalt for en 70cc sport cylinder.
Lyder motoren sund? Er der mislyde?
aug 2009
Følger: 5 Følgere: 4 Emner: 13 Svar: 26
jul 2011
Følgere: 112 Scootere: 1 Emner: 8 Svar: 12.296
aug 2009
Da den kørte med 50ccm havde den samme problem selvom den kørte med dyse 78 og DR Racing 50ccm men problemet opstod først efter 1,5år.
maj 2009
Følger: 3 Følgere: 21 Scootere: 1 Emner: 11 Svar: 69
aug 2009
maj 2009
Følger: 41 Følgere: 177 Scootere: 41 Annoncer: 6 Emner: 259 Svar: 4.869
PGO HOT 50 Irreterende Problem HJÆÆÆÆLP