{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.642 visninger | Oprettet:

PGO HOT 50 Irreterende Problem HJÆÆÆÆLP {{forumTopicSubject}}

Hej med jer! Min Pgo Hot 50 lider af et mystisk problem som gradvist er blevet værre. Det hele startede med at den gradvist begyndte at køre dårligere og dårligere som om den mistede trækkraften i området mellem 15 og 50 kmt. Da det blev aller værst gik den også ud, men kunne let startes igen bagefter og køre videre uden problemer som om intet var sket. Nu inden for den sidste uge er det så blevet rigtig slemt, den trækker elendigt op af bakker og også på lige vej. På vej på arbejde røg stemplet så, men dette er fordi min gamle cylinder havde en lille ridse som har slidt på det meget længde, så derfor skiftede jeg til dr racing 70cc cylinder med nye pakninger og nåleleje plus dyse 90 i std kaburator og gg udstødning, jeg også havde på før, dette gav mig kompressionen tilbage men problemet med trækkraften er der faktisk stadig. Hvis jeg lukker hurtigt op for gassen kan den fint trække fra 0 og over 50 kmt, men hvis jeg køre langtsomt op for gassen er det som om den bliver flad og mister fuldstændig trækkraften ved 25-40 kmt, det er meget mystisk. Hvad kan problemet være? det har intet med min cylinder og kompression og gøre det er helt nyt og fungere perfekt, den får også benzin nok, jeg er virklig på bar bund. smiley håber nogle kan hjælpe.

-stator er også skiftet fordi jeg tænkte det var tændingen.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  PGO HOT 50 Irreterende Problem HJÆÆÆÆLP
  • #1   19. dec 2015 Har du tilkørt cylinderen?
    Har du indstillet karburatoren? Med for stor dyse får du ikke fulde udnyttelse af cylinderen. 80-85 dyse er normalt for en 70cc sport cylinder.
    Lyder motoren sund? Er der mislyde?

• #2   19. dec 2015 Cylinderen er ved at blive kørt til men har ved langsomt drejning på gashåndtag dårlig trækkraft mellem 30 og 40 kmt og køre ujævnt kommer den over det punkt trækker den okay igen. Havde problemet inden den nye cylinder. Så karburatoren fejler intet udover den selvfølglig køre med en ret stor dyse fordi den lige har fået ny cylinder og dermed skal have mere, heller det end for lidt og så kan man komme ned på lidt mindre dyse. Men en for stor dyse giver ikke det problem jeg har. Ingen mislyde fra motor blot dårlig trækkraft mellem 20og 40 kmt ved langsomt drejning af gashåndtag, giver jeg fuld gas fra start er problemet mindre. Havde det også da den kørte med 50ccm

• #3   19. dec 2015 Tjek dine ruller og dit vario system..

• #4   19. dec 2015 Det er tjekket , fejler intet og rullerne er fine og runde :). Rullestørrelsen er også fin, det lyder mere som om den ved lave omdrejninger får forkert blanding og derfor køre ujævnt eller måske falsk luft.

Da den kørte med 50ccm havde den samme problem selvom den kørte med dyse 78 og DR Racing 50ccm men problemet opstod først efter 1,5år.

• #5   19. dec 2015 Sløv kobling? smiley

• #6   19. dec 2015 Hmm ? Burde den så ikke fedte ved højere hastighed også. Problemet ligger mellem 25-45 kmt , kommer den over dette er der intet. Fuld gas så der ingen problemer men stille og roligt gas så kommer den ikke over 40.

• #7   19. dec 2015 Kan være alt fra for store dyse til for slappe trim og tryk fjeder. Måske er rullerne også for tunge.

Kommentér på:
PGO HOT 50 Irreterende Problem HJÆÆÆÆLP

Annonce