{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.049 visninger | Oprettet:

Bedste hverdags opsætning??? {{forumTopicSubject}}

Hej SG .
Jeg har lige købt mig en Sonic, Jeg har pilet skiven og sat en Polni speedcontrol vario på samt der er en Gianelli Go udstødning på, men nu skal der lidt merer fart på, jeg har to muligheder jeg har overvejet.

Mulighed nr.1 :
Polini Sport 70cc
17,5mm Karburater
(måske et andet luftfilter, Har de der indlæg til orignal luftfilterjasse nogen ekkeft eller er det penge ud af vinduet ??
Ville GIanelli Go udstødningen blive for lille til et sports opsætning ??

Mulighed nr.2 :
Polini Corsa 70cc
21mm Karburater
Yasuni R udstødning
Og igen måske et andet luftfilter??

Det skal kunne bruges næsten hver dag.

Hvilken ville I vælge , og hvorfor

Mvh
Kenneth


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bedste hverdags opsætning???
  • #1   16. dec 2015 Mulighed nr 1.
    GG rør kan sagtens følge med, og tiltrækker ikke så meget opmærksomhed som knæk. Hvilket er vigtigt hvis det er hverdags brug.

    Og hvis du piller lidt ved tragten eller laver lidt huller i filterkassen, så kan du beholde standard filter. Husk at dyse den op*


  • #2   16. dec 2015 Corsa er ikke pengene værd, det er bare en portet Sport..

    Vælg det R-Setup sports kit der er på tilbud ved msp med cylinder og udstødning..
    Du får ikke mere fart og holdbarhed billigere..

    Skal der smæk på så vælg Stage6 Sport Pro MK2, et 11K rør, og en 19mm.

    Begge dele kan køres med standard luftfilter, men lad være med at bore huller i det. Bare sørg for indsugningshullet er er par millimeter større end karburatoren.. Og ja sportsfilter elementer til standard kasserne er gode, men husk at give dem olie..


  • #3   16. dec 2015 helt klart opsætning nr 2 og husk lige en sports variator og et godt åbent filter en polini corsa er en kvalitet s cylinder der har ry for at yde ganske godt i modsætning til mange andre sløve discount støbejern s cylindre

  • #4   16. dec 2015 Nu er Corsa jo så heller ikke en sport cylinder..
    - Så det er jo ikke underligt den yder mere..

    Den yder dog ikke i nærheden af Stage6 Sport Pro..


  • #5   16. dec 2015 den sælges da og kaldes da for en sports cylle gør den ikke ??? heller er det det der hedder semmi racing / en mellem ting for en rigtig racing forbinder man jo gerne med kun en stempel ring alu den har også kun en boring på 47 og ej 47,6 osv

  • #6   16. dec 2015 jeg har været lidt rundt og fået en del info corsa er en sports cylinder

  • #7   16. dec 2015 Polini Sport er en sport cylinder..
    Polini Corsa er den samme cylinder, bare med ændret port map og poleret udstødningsport..
    Det er en Semi-Racing cylinder..
    Lige som Stage6 Sport Pro, det er også en Semi-Racing cylinder, men begge kan køres som en sport, altså med standard dele..


  • #8   16. dec 2015 ja okay så havde jeg klart valgt Corsa af de to når han abeslut vil have en af dem da den jo også yder mere

  • #9   17. dec 2015 Hva med kobling ? Vil det give ngoet at skifte den ? Og hva er forskelllen på 105mm og 107mm, altså jeg er med på størrelse, men er der fordel ved det ene eller hvordan ??

  • #10   17. dec 2015 nej faktisk ikke jeg køre med 105 mm pga. den er lettere end 107 mm f.eks. det har meget at sige på meget tunede motorer det + lidt andet også den bliver mere omdregnings villig det hele hjælper hvis du forstår smiley

  • #11   17. dec 2015 men en god sports/ racing kobling med passende trim fjedre s styrke evt malossi s de røde alt efter hvornår du ønsker den skal begynde at trække og en trykfjeder fra malossi på 32 kg der passer til din motors kræfter og ruller mellem 4 og 5 gram alt det ville jeg sætte på den hvis du har planer om opsætning 2 med polini Corsa kittet

Kommentér på:
Bedste hverdags opsætning???

Annonce