{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.804 visninger | Oprettet:

Miki
Miki
Følger: 5 Følgere: 80 Emner: 286 Svar: 1.427

Yamaha jog space begrænsninger {{forumTopicSubject}}

Hjælp jeg vil ha' fjernet alle begrænsningerne på min yamaha jog space som kører helt lovligt de 30 km/t.... Er CDI boksen begrænset? Ved jeg kan fjerne ringen i variatoren, skifte udstødning eller bare fjerne begrænsningen i forrøret som er svejst ned i røret så hullet er minde og fjerne den plade i indsugningen på karburatoren så motoren får mere luft men så ska' jeg dyse karburatoren op.... Samt hvis jeg skifter udstødning ska' jeg også dyse karburatoren op.... Men kunne godt bruge lidt hjælp da jeg ikke vil andet end at fjerne begrænsningerne og skifte udstødning til gg udstødning evt og skifte CDI boksen hvis begrænsningen ikke kan fjernes mvh Miki

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Yamaha jog space begrænsninger
  • #1   4. dec 2015 ja på jog Space invasion mener jeg cdi en er begrænset skift den og fjern ringen i variatoren og skiven i forrøret hvis der er en og luk blindrøret hvis der er et og fjern pladen med det lille hul i indsugningen hvis der er en og angående med omdysning bagefter mærker og lytter du dig fren til evt kig på tændrørs farven hvis det er hvid/grå dys op 2/3 numre

• #2   4. dec 2015 Okay men der er ikke en tragt i membranen så? Men der er vidst ikke et blindrør men en ring i forrøret.... Hvad hastighed kan jeg regne med ved at ændre de ting på motoren?? Men en gg udstødning giver vel mere end at lave standard udstødningen ubegrænset ikke?

• #3   4. dec 2015 Og hvad dyser bruger standard karburatoren på yamahaen jog space fra speedline?

• #4   4. dec 2015 det kan godt være der er en tragt i membranen prøv at tjek det og mellem 60 og 75 vil jeg tro standard dyssen s størelse ved jeg ikke skild den af og tjek

• #5   5. dec 2015 Cylinder er også en begrænsning på den da det er en 2 skyllers så du skal have fat i en 45 cylinder til den... Havde jeg på min og så den variator og den gik 70 med et sindsygt godt optræk

• #6   5. dec 2015 ja det er vist rigtig nok med de skyllekanaler

• #7   5. dec 2015 Jeps med kun begrænsninger taget gik den 40 og med den anden cylinder gik den 70

Kommentér på:
Yamaha jog space begrænsninger

Annonce