Hot 50, ballade og problemer... -.- {{forumTopicSubject}}
Hej SG!
Jeg har en hot 50. (no shit lol)
Før jeg fortæller opsætning og problem skal i alle vide at jeg ikke ved meget om den da jeg er ganske ny i scooterverdenen.
Nå men altså, jeg har en hot, den render 70, nogle gange 80 (forklaring følger led efter " * ")
Jeg har smidt 70cc malossi sport på, har blanding af 5g og 3g ruller (self 3 af hver...)
Jeg har lavince knæk på og 21 mm dellorto kabu. Har ikke omdyset eller noget da jeg ikke har forstand på det og derfor helst holder pølserne væk.
Smider malossi kobling på i morgen regner jeg med!
Nå men altså, den kører 70 med mit power luftfilter, og ***80 uden luftfilter og med choker på***
Jeg smed en ubegrænset CDI boks på og så begyndte den bare og hakke og sprutte og miste fart ved bundgas.
så jeg smed STD på igen.
af hvad jeg ved er alle begrænsninger pillet, er dog ikke helt sikker på tragten EVT nogen der har en guide til dette?
jeg vil gerne have den til at rende omkr, 100, men HVORDAN!!
Håber nogle kan hjælpe da jeg har hørt HOT 50 er til at lave i søvne hvis man har bare lidt forstand på det
sep 2014
Følger: 1 Følgere: 92 Scootere: 1 Emner: 108 Svar: 1.380
Lad være med at køre med powerfilter. Kom standard filter på og indstil derefter.
Du kan ikke få det til at køre 100 med den cylinder og uden at skifte krumtap.
Du skal sætte karburatoren til grundindstilling. Halvanden gange ud på luftskrue og tomgangsskrue og kom en for stor dyse i. Med std luftfilter ca. 90 dyse. Tjek tændrør, er den sort, er dysen for stor. Er den lys/hvid, er den for lille. Tændrøret skal have en nøddebrun farve.
Har du tilkørt cylinderen?
jul 2011
Følgere: 112 Scootere: 1 Emner: 8 Svar: 12.296
Kør ikke en meter mere på den før..!
Du kan du måske undgå den tager mere skade end den allerede har gjort..
Gør du ikke det, så vil det med garanti koste dig mange penge, meget snart..
feb 2015
Følger: 9 Følgere: 614 Scootere: 2 Emner: 154 Svar: 1.455
r-setup blue top 70cc
17,5mm delorto karburaror dyse #90
11k udstødning
malossi multivar
std krumtap
std gearing
std filter
std tænding
jul 2009
Følger: 88 Følgere: 88 Scootere: 8 Emner: 61 Svar: 215
Den måling på 110 vil jeg gerne se billeder af. For med den opsætning ser, går den ikke end dag over 85.
sep 2014
Følger: 1 Følgere: 92 Scootere: 1 Emner: 108 Svar: 1.380
Hot 50, ballade og problemer... -.-