{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
889 visninger | Oprettet:

Nikki J
Nikki J
Tilmeldt:
8. sep 2013
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 15

Hot 50, ballade og problemer... -.- {{forumTopicSubject}}

Hej SG!
Jeg har en hot 50. (no shit lol)
Før jeg fortæller opsætning og problem skal i alle vide at jeg ikke ved meget om den da jeg er ganske ny i scooterverdenen.
Nå men altså, jeg har en hot, den render 70, nogle gange 80 (forklaring følger led efter " * ")

Jeg har smidt 70cc malossi sport på, har blanding af 5g og 3g ruller (self 3 af hver...)
Jeg har lavince knæk på og 21 mm dellorto kabu. Har ikke omdyset eller noget da jeg ikke har forstand på det og derfor helst holder pølserne væk.
Smider malossi kobling på i morgen regner jeg med!
Nå men altså, den kører 70 med mit power luftfilter, og ***80 uden luftfilter og med choker på***
Jeg smed en ubegrænset CDI boks på og så begyndte den bare og hakke og sprutte og miste fart ved bundgas.
så jeg smed STD på igen.
af hvad jeg ved er alle begrænsninger pillet, er dog ikke helt sikker på tragten EVT nogen der har en guide til dette?
jeg vil gerne have den til at rende omkr, 100, men HVORDAN!!
Håber nogle kan hjælpe da jeg har hørt HOT 50 er til at lave i søvne hvis man har bare lidt forstand på det


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hot 50, ballade og problemer... -.-
  • #1   17. nov 2015 Først og fremmest skal du få den dyset rigtigt. Det er fuldstændig idiotisk bare at smide det på og køre. Du risikerer at smadre din cylinder.

    Lad være med at køre med powerfilter. Kom standard filter på og indstil derefter.

    Du kan ikke få det til at køre 100 med den cylinder og uden at skifte krumtap.

    Du skal sætte karburatoren til grundindstilling. Halvanden gange ud på luftskrue og tomgangsskrue og kom en for stor dyse i. Med std luftfilter ca. 90 dyse. Tjek tændrør, er den sort, er dysen for stor. Er den lys/hvid, er den for lille. Tændrøret skal have en nøddebrun farve.

    Har du tilkørt cylinderen?


  • #2   17. nov 2015 Få en der ved hvad han laver til at se på den..

    Kør ikke en meter mere på den før..!

    Du kan du måske undgå den tager mere skade end den allerede har gjort..

    Gør du ikke det, så vil det med garanti koste dig mange penge, meget snart..


  • #3   18. nov 2015 jens der vil jeg så gerne sige imod, min hot som har følgene opsætning køre 110 på toppen.

    r-setup blue top 70cc
    17,5mm delorto karburaror dyse #90
    11k udstødning
    malossi multivar
    std krumtap
    std gearing
    std filter
    std tænding



  • #4   18. nov 2015 Lasse G

    Den måling på 110 vil jeg gerne se billeder af. For med den opsætning ser, går den ikke end dag over 85.


  • #5   18. nov 2015 Helt enig ZRX

Kommentér på:
Hot 50, ballade og problemer... -.-

Annonce