{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.630 visninger | Oprettet:

Honda camino, "optimering". {{forumTopicSubject}}

Hej venner.

Har købt en honda camino pa50, eller dvs jeg henter den i morgen.
Har søgt en hel del på nettet men ikke fundet alverden. Er dog kommet frem til følgende:
Topstykket skal planes, begrænseren skal fjernes(hvis den findes og i såfald hvor?) og muligvis en anden udstødning.

Jeg synes bare ikke jeg kan finde nogle fyldestgørende guides på nettet, har ingen kompetencer når det kommer til automekanik og jeg så egentlig helst at jeg kunne betale mig fra at gøre det.

Kender i nogle guides (helt video'er) som kan hjælpe mig lidt på vej?

Mvh


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Honda camino, "optimering".
  • Niels H
    Niels H Tilmeldt:
    sep 2011

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 50
    #1   12. nov 2015 På mopedspeed kan du købe cylinderkit

  • #2   12. nov 2015 @Niels H
    Kan jeg ikke komme udenom det? Den skal ikke kunne køre voldsomt hurtigt, en 45-50 stykker ville være fint. Tænker det kan opnås ved at plane topstykket og fjerne begrænseren. Butt how....


  • #3   12. nov 2015 Du kan starte med at skaffe dig en dobbelt membran ( den er standard med dobbelt udenfor Danmark ) belgien.tyskland.holland

    Jeg har en liggende tror jeg

    så er vario pladen begrænset


  • #4   12. nov 2015 @Ap ® engineering
    Ved ikke hvad noget af det du siger betyder haha..


  • #5   12. nov 2015 så tror jeg det bliver lidt svært for dig at udskifte de dele smiley

  • #6   12. nov 2015 Ja men der er ikke andet for end at jeg må prøve mig frem, havde dog været rart med en guide i form af en video. Men kan se du selv har haft en Camino som du så i den grad har lavet custom. Hvad betyder det, at vario pladen er begrænset?
    Og hvor har du købt dele henne? Det er snart det værste synes jeg, har ikke kunnet finde ret meget.


  • #7   12. nov 2015 Er det feks det man kalder at fjerne pladen? Ligesom de gør her: https://www.youtube.com/watch?v=YMeqjmjp_zg

  • #8   12. nov 2015 Det vil sige at den plade der sidder i nu ( begrænset ) forhindre at remen køre helt ud

    De fleste dele kan jeg godt skaffe / da jeg importere dem efter bestilling ( ting der er svære at skaffe her i dk )

    men hvis vi snakker om tun dele så er der ikke så mange rundt omkring og er blevet meget sjælden ( ikke Athena cylinder osv ) men malossi.polini dele

    Du kan evt købe en vario til en Honda wallaroo og bruge pladen fra den ( ikke orginal da den er også begrænset på wallaroo ) men derfor skal du fræse i den så den passer



  • #9   12. nov 2015 Nej du kan ikke bruge den video hvis du vil rode i Honda camino smiley

    Det der er en ring på gliderøret ( til en scooter der vist på video )


  • #10   12. nov 2015 Skal du ikke bare have min Camino hjem til dig, og give den en kærlig hånd smiley
    Tror sgu jeg skal ud i at have fat i en mekaniker af den ene eller anden art, for jeg er sikker på jeg ikke kan finde ud af hvad der er op og ned når først jeg åbner ind til den. Det måske også for meget energi jeg lægger i at den skal køre bare lidt hurtigere.


  • #12   12. nov 2015 Det er fuldt lovligt ja..

    Hvis knallerten kører på lukket bane, må man gøre med den hvad man vil jo.. smiley


  • #14   13. nov 2015 Jeg vil sige sådan hvis du ikke vil bruge penge på at tune den camino du har og ikke har forstand på det så vil jeg købe en scooter og så bare pille begrænsninger smiley

Kommentér på:
Honda camino, "optimering".

Annonce