1.207 visninger
|
Oprettet:
jog R begrænsninger hjælp.. {{forumTopicSubject}}
Jeg købte en jog r sidste måned, som på speedometer kører 50, så det er ca. 41 km/t rigtigt... Hvordan får jeg den til at kører 50 km/t i virkeligheden?
Dem jeg købte den af sagde at den var standard... Men tror de har pillet skiven.. Min kammerat siger at jeg skal bruge en anden udstødning for at få den til at kører hurtigere...
Mit spørgsmål er derfor.. Kan jeg få den til at kører hurtigere uden anden udstødning?? og hvor hurtigt??
apr 2014
Følger: 6 Følgere: 109 Scootere: 4 Emner: 89 Svar: 242
okt 2015
Følger: 1 Emner: 5 Svar: 5
mar 2009
Følger: 59 Følgere: 70 Scootere: 9 Svar: 1.864
Nogen speedometer fejlviser mere end andre.
En original Jog R cylinder har kun 3 skyllekanaler og derfor får du ikke noget ud af den.
Ny cylinder og udstødning er optimalt hvis du vil have den til at køre hurtigere.
Men er du sikker på det er en god ide du roder i den når du ikke en gang på egen hånd ved hvordan du skal gøre.
okt 2015
Følger: 1 Emner: 5 Svar: 5
Er det muligt at få den til at køre hurtigere uden at skifte dele? Sådan så det kun er begræsninger der bliver pillet
mar 2009
Følger: 59 Følgere: 70 Scootere: 9 Svar: 1.864
Og du er også begrænset i hvilke cylindre du kan købe da Jog R har begrænsning i motorblokken.
Så hvis du vil have mere fart, så skift cylinder og find en passende udstødning.
jog R begrænsninger hjælp..