{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.207 visninger | Oprettet:

Peter L
Peter L
Følger: 1 Emner: 5 Svar: 5

jog R begrænsninger hjælp.. {{forumTopicSubject}}

Jeg købte en jog r sidste måned, som på speedometer kører 50, så det er ca. 41 km/t rigtigt... Hvordan får jeg den til at kører 50 km/t i virkeligheden?
Dem jeg købte den af sagde at den var standard... Men tror de har pillet skiven.. Min kammerat siger at jeg skal bruge en anden udstødning for at få den til at kører hurtigere...

Mit spørgsmål er derfor.. Kan jeg få den til at kører hurtigere uden anden udstødning?? og hvor hurtigt?? smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  jog R begrænsninger hjælp..
  • #1   12. nov 2015 tage nogen af de andre begrænsninger den har så skal du nok få den til at køre hurtigere

• Peter L
    Peter L Tilmeldt:
    okt 2015

#2   12. nov 2015 Hvor og hvordan tager man disse??

• #3   12. nov 2015 Først og fremmest mål farten på en GPS så har du en korrekt beregning.
    Nogen speedometer fejlviser mere end andre.

En original Jog R cylinder har kun 3 skyllekanaler og derfor får du ikke noget ud af den.

Ny cylinder og udstødning er optimalt hvis du vil have den til at køre hurtigere.
    Men er du sikker på det er en god ide du roder i den når du ikke en gang på egen hånd ved hvordan du skal gøre.

• Peter L
    Peter L Tilmeldt:
    okt 2015

#4   13. nov 2015 har en kammerat som gør det for mig!
    Er det muligt at få den til at køre hurtigere uden at skifte dele? Sådan så det kun er begræsninger der bliver pillet

• #5   14. nov 2015 I bund og i grund nej.

Og du er også begrænset i hvilke cylindre du kan købe da Jog R har begrænsning i motorblokken.

Så hvis du vil have mere fart, så skift cylinder og find en passende udstødning.

Kommentér på:
jog R begrænsninger hjælp..

Annonce