{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  HJÆLP Flytning af pindbolte
  • #1   28. okt 2015 Det er vel nemmest at få fat i et cylinder og så måle ud.

• #2   28. okt 2015 Ja men vis der nu er en der har nogen fif eller instrukser og hvor meget de skal flyttes og om det er nok til at jeg kan lade hullerne være til de gamle pindbolte osv osv

• #3   29. okt 2015 Jeg smider en mina cylinder på en honda blok imorgen satser jeg på. Dog uden stempel. Men der skal fjernes 5 mm fra bunden af cylinderen. Altså ved skyllekanalerne. Eller skal du ud og finde dig en plejestang med rod 95.

• #4   29. okt 2015 ærlig sag: det er nemmere at skift motoren ud til en mina motor, for pakfladen skal passe, skyllekanaler i blokken/cylinderen skal passe, cylinder højden skal passe, slaglængde skal passe, pindbolt afstand skal passe....

• #5   29. okt 2015 Nu vil jeg sige dig hvis du ikke kan komme længere end det her med ( nu spørger du hvordan tingene skal laves fra bunden ) så synes jeg ikke du skal kaste dig ud i det hvis du ikke ved de basis ting der er vigitig 120%

Men for at hjælpe dig lidt igang så gå ud og køb en bundpakning til en sonic og se hvordan det passer med pinbolte huller og pakfladen

derefter kan du samligne slaglængden med krumtappen

Her kan du se jeg har gjort cirka det samme med en Honda camino blok med evo2 og scooter krumtap tilpasset blokken

profilbillede
  • #6   29. okt 2015 Ap gå ind under mine scootere så finder du ud af om jeg ikke ved noget om det grundlækkende som du skriver og jeg har en sonic

• #7   29. okt 2015 Alle kan samle en motor

jeg snakker om opmåling.alu svejse. fræsning hvad der skal til

Hvis jeg skal se i din profil så spørger jeg mig selv hvad skal du have hjælp med ? så gå i gang med det og prøv dig frem ..Jeg siger som det er. Hvis du selv synes du har viden til det så er der ikke nogen grund til at diskutere og blive fornærmet ! om du har en puch kan være ligemeget . jeg bedømmer ud for din tekst

• #8   29. okt 2015 Jeg har sku da ikke en puch smiley og blev ikke fornærmet syntes bare det var lidt komisk

• #9   29. okt 2015 Siger ikke at du har en puch men du skriver at du har en SONIC smiley Det er ligemeget hvad du har af maskiner

som jeg siger de fleste kan samle en maskine osv men den er aldrig indstillet osv

Det vil være noget andet hvis du gik i gang med projektet og spurgte indtil enkelt ting om folk havde en ide til det

men du spørger om hjælp for hele forløbet og hvordan det skal gøres ( det er der jeg bedømmer dig at du ikke har erfaring ) men det får du ved at prøve dig frem

Kommentér på:
HJÆLP Flytning af pindbolte

Annonce