HJÆLP Flytning af pindbolte {{forumTopicSubject}}
Hey sg har en Honda sfx som jeg har overvejet og tilpasse til mina cylender men ved ikke hvad jeg skal gøre hvordan jeg gøre det og så videre nogen der har nogen instrukser eller noget tak på forhånd
Hey sg har en Honda sfx som jeg har overvejet og tilpasse til mina cylender men ved ikke hvad jeg skal gøre hvordan jeg gøre det og så videre nogen der har nogen instrukser eller noget tak på forhånd
Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.
maj 2014
Følger: 2 Følgere: 126 Scootere: 1 Emner: 40 Svar: 937
jan 2015
Følger: 16 Følgere: 14 Scootere: 1 Emner: 6 Svar: 65
jul 2015
Følger: 5 Følgere: 6 Emner: 20 Svar: 206
sep 2010
Følger: 8 Følgere: 15 Scootere: 2 Emner: 73 Svar: 1.082
okt 2004
Følger: 49 Følgere: 63 Scootere: 7 Emner: 8 Svar: 3.621
Men for at hjælpe dig lidt igang så gå ud og køb en bundpakning til en sonic og se hvordan det passer med pinbolte huller og pakfladen
derefter kan du samligne slaglængden med krumtappen
Her kan du se jeg har gjort cirka det samme med en Honda camino blok med evo2 og scooter krumtap tilpasset blokken
jan 2015
okt 2004
jeg snakker om opmåling.alu svejse. fræsning hvad der skal til
Hvis jeg skal se i din profil så spørger jeg mig selv hvad skal du have hjælp med ? så gå i gang med det og prøv dig frem ..Jeg siger som det er. Hvis du selv synes du har viden til det så er der ikke nogen grund til at diskutere og blive fornærmet ! om du har en puch kan være ligemeget . jeg bedømmer ud for din tekst
jan 2015
okt 2004
som jeg siger de fleste kan samle en maskine osv men den er aldrig indstillet osv
Det vil være noget andet hvis du gik i gang med projektet og spurgte indtil enkelt ting om folk havde en ide til det
men du spørger om hjælp for hele forløbet og hvordan det skal gøres ( det er der jeg bedømmer dig at du ikke har erfaring ) men det får du ved at prøve dig frem
HJÆLP Flytning af pindbolte