{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
883 visninger | Oprettet:

Niklas R
Niklas R
Tilmeldt:
21. okt 2015
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1

Speedfight 2 {{forumTopicSubject}}

Hej med jer.

Jeg er HELT ny i scooterverdenen, og har købt en Peugeot Speedfight 2, vandkølet, indregistreret som 45er.

Den kører skidt... hakker når man giver gas, indtil den er varm, er LANGSOM i optrækket og kommer knap op på 45...

Jeg har forsøgt at læse mig frem til løsninger, men jeg starter HELT fra bunden - ved INTET om scootere, så når nogen skriver et eller andet om varioen eller andet, kunne det ligeså godt være russisk.

Jeg har brug for detaljeret vejledning - eller nogen der kan fjerne diverse begrænsninger for mig - nogen der har indgående kendskab til dette? Den skal blot være lidt hurtigere i optrækket, samt køre 55-60 km/t...

På forhånd tak

Niklas Rasmussen


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Speedfight 2
  • #1   22. okt 2015 Det kan ikke betale sig at få en 45 til at gå hurtigere pga dit kørekort til bil. Det kommer til at koste for meget hvad angår bøden. Da du for frakendt kørekort til bil.

    Blot til info

    Har ikke så meget styr på speedfight modelerne. Men der sidder typisk en skive ved vario.


  • Niklas R
    Niklas R Tilmeldt:
    okt 2015

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
    #2   22. okt 2015 Tak for svaret - for at få et klip i kortet, skal den dog køre 45 + 30 procent = 58 kmt/t. Hertil lægges 3 km/t der er politiets fejlmargin - så hvis den kan køre 55-60 ville det være optimalt... kender du nogen der kender nogen, der kender noget til denne model?


Kommentér på:
Speedfight 2

Annonce