{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.991 visninger | Oprettet:

Pgo hot 50 kører for stærkt {{forumTopicSubject}}

Hej SG. Jeg har en 100% lovlig PGO HOT 50, har været ude og købe helt ny skive til den, alt er 100% standard. Udover 74 dyse. Hvad kan jeg gøre for at den kommer til at kører under 40? Nogle gange viser speedometeret 45 andre gange 35 det er lidt forskelligt. Hvis jeg bliver stoppet og de ruller den, så får jeg vel en bøde, hvis det viser sig, at den kører over 40? Den har kørt 12.500 km og er fra 08 smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Pgo hot 50 kører for stærkt
  • scootergrisen
    scootergrisen Tilmeldt:
    jun 2013

Følgere: 23 Svar: 2.501
    #1   19. aug 2015 Hvor bred er ringen?
    Hvis der er sat større hoveddyse i så er der måske også lavet om på luftfilteret.
    Du kan ikke regne med speedometer så brug GPS eller en fartmåler der står i vejkanten nogle steder for at få en præcis måling.

• #2   19. aug 2015 Mener han sagde det var en 8mm, er ikke sikker. Der er fjernet luftfilter tragten tror jeg det hedder, men fik afvide at det ikke gjorde noget, men måske det kan være derfor? smiley

-Det er mere, hvis jeg alligevel får en bøde, så kan jeg ligeså godt bare kører med skiven fjernet.

• scootergrisen
    scootergrisen Tilmeldt:
    jun 2013

Følgere: 23 Svar: 2.501
    #3   19. aug 2015 Sæt tragten tilbage i luftfilteret hvis den er fjernet og standard hoveddyse og prøv.

• #4   19. aug 2015 mål det efter gps, mange speedometer til pgo passer som vinden den blæser

Kommentér på:
Pgo hot 50 kører for stærkt

Annonce