{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
493 visninger | Oprettet:

Themole8700
Themole8700
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 11

stempel topstykke hjælp {{forumTopicSubject}}

Jeg har en 47,6 cylinder der er købt med stempel med rund top. Jeg har så smadret stempel og topstykke cylinder har ikke taget skade. jeg har et stempel med flad top og et dertilhørende topstykke til at ligge kan jeg bruge det til min cylinder. Eller bliver jeg nød til at købe ny t stempel og top. Nogen der ved det eller har prøvet.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  stempel topstykke hjælp
  • #1   13. jul 2015 Du skal købe nyt..
    - Og husk at montere låseringene korrekt næste gang, samt at få den rigtige dyse i smiley

• Themole8700
    Themole8700 Tilmeldt:
    maj 2014

#2   13. jul 2015 Ja det var nok dyse der var problemet. Den kunne kun køre med et lag nylonstrømpe for karburator. Og jeg vil jo helst køre med alm luftfilter.

• #3   13. jul 2015 hvis du går ind på westimport s hjemmeside til jog dele og find cylinder kit ved et af deres topstykker skriver de faktisk at hvis du køber dette topstyk sammen med et flad stempel og sætter det i en alm cylinder kit med buet top og almindelig topstyk ville du få stor forøgelse altså meget mere power i kan prøve at tjekke det

• Themole8700
    Themole8700 Tilmeldt:
    maj 2014

#4   13. jul 2015 Det er det jeg har hpr stempel og topstykke. Jeg havde købt det til en stage6 racing cylinder jeg har men den cylinder har en lille ridse i den ene skyllekanal og den kan jeg ikke få til at køre . Derfor tænkte jeg at det måske virkede til den s Line cylinder Jeg har.

• #5   13. jul 2015 ja ok men det er jo faktisk det de skriver West import de nævner dog Athena og nogle andre med buede top alm sport cyllindre

• #6   13. jul 2015 hvis jeg var dig havde jeg da prøvet det det kan jo være det giver lidt mere fart på kamelen smiley

Kommentér på:
stempel topstykke hjælp

Annonce