{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.856 visninger | Oprettet:

Hvordan drosler men en tunet scooter ned??! {{forumTopicSubject}}

Hey SG
Jeg skal her til sommer kører en længer tur på min scooter. Den kører ca. 90 nu men jeg vil gerne have den til at kører langsommere da jeg helst vil undgå at blive stoppet. Jeg gidder ikke til at ofre en masse penge på at gøre den STD men kan man ikke få den til at kører langsommere med en nem metode ? Hvad sker der hvis jeg sætter skiven i mår den er så tunet ødelægger det noget eller slider det meget mere ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle et skab 700 kr.
  • Klippet buskas ned 1.500 kr.
  • Montere kattelem og lave hul 1.500 kr.
  • Sætte køkkenlåge fast igen 750 kr.
  • Udskiftning af termostater på 3 radiatorer 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvordan drosler men en tunet scooter ned??!
  • #1   23. jun 2015 Sæt nogle meget tung ruller i, ville ikke sætte skiven i

• #2   23. jun 2015 En plump i udstødningen og skiven i så kommer den betydeligt ned i fart.
    Men om det er sundt for scooteren er er nok tvivlsomt.

• #3   23. jun 2015 Hvis du sætter en plumbering i udst kan den ikke komme af med trykket/varmen så den vil varme sætte sig. Og skiven er heller ikke nogen god ide

• #4   23. jun 2015 skiven i variatoren.

Det er meget simpelt, den går ikke i højeste gear.
    Andet sker der ikke ved det.

Har en der er helt afdroslet men hvor skiven er kommet i igen. den kører ca 40. Kørte ellers 80.
    Men tro mig. Når du er halvvejs fortryder du og ville ønske du bare havde besluttet at køre pænt.
    Det er fucking tortur at køre med skive i på en maskine man er vant til faktisk selv skifter gear.
    Pludselig er der jare kun det laveste gear at gøre godt med.

Det er nemt og hurtigt og skader ikke mere end det skader at låne sin bil ud til sin bedstemor..

Men hvis du har mulighed for det, så vil jeg råde dig til at tage værktøj med så du kan fjerne den drosling igen på vejen.. Med det rigtige værktøj tager det 10 minutter.
    Afhængig af hvad du synes er "en længere tur".
    Mere end 2 timer med 40 kmt så ville jeg nok overveje bare at køre "pænt" i stedet for at begrænse udvekslingsforholdet.

• #5   23. jun 2015 gør som jeg have en voldtunet scooter og når jeg får lyst til at køre lovlig smider jeg bare min lovlige motor på nemt og hurtigt

• #6   23. jun 2015 Ole nu det ikke lige alle der køre rundt med en motor imellem benene til at skifte med hvis man bliver træt af at køre langsomt?

• #7   23. jun 2015 Hvad koster en standart motor ? Ca.

• #8   23. jun 2015 hvilken scooter har du?

• #9   23. jun 2015 hvor mange steder er den egentlig monteret?

ophæng, benzinslange, vakuumslange, olieslange, tændrørshætte.
    Støddæmper..
    Men på min scooter skal man fjerne en del skjolde.
    Nuvel det kunne nok godt gøres på en halv time..
    Der er vel ikke så meget i det nu jeg tænker over det?

Grineeeern. skifte motor... smiley hehe

• #10   24. jun 2015 ja helt seriøst min tunmotor med racing tap + racing kobling or kit og komplet racing opsætning tager man ikke bare af og skiller ad i tide og utide det vil da være en skam mht. til pakninger og justering og alt for bøvlet der er da bare at købe en brugt lovlig motor evt samle en og lige sætte på

Kommentér på:
Hvordan drosler men en tunet scooter ned??!

Annonce