{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
393 visninger | Oprettet:

Sfx med team speed 2 {{forumTopicSubject}}

Hej folkens

Har sku fået en tanke smiley

Har overvejet at smide team speed på min sfx næste år smiley men men men

Det er jo til en aerox men ja
Har de samme slaglænde ?

Jeg ved godt at krydspinde ikke passer
Men har et top stykke fra en jog r og kan se det er mø lidt der skal til for at få dem til og passe

Så er der skyllekanalerne
Kan se at siderne er der nok og tage af på blokken men den (øverste) kan jeg ikke finde nogle mål på smiley

Så er der self vandpumpe og de ting men ja igen speedline er der for os smiley

Hvad synes i ? Helt dumt ?

http://speedline.dk/da/scooter/cylinderkit-malossi-mhr-team-ii-70ccm-oe12mm-s-m-3112642/


Kommentarer på:  Sfx med team speed 2
  • #1   17. jun 2015 Det er lavet en par gange før. smiley evt tjek nogle af de sfxer ud her inde smiley

  • #2   17. jun 2015 Så ikke helt dumt smiley

    Så godt en smiley men vil lige skrive til folk der har det og høre dem ad


  • #3   17. jun 2015 Men ville gerne finde ud af med slaglænden smiley

  • #4   17. jun 2015 Kan se en aerox har 39,2 og min har ca 39 så jeg må ud og købe mig teamspeed 2 smiley bliver for vildt

  • #5   17. jun 2015 lyder som et super fedt projekt du har gang i smiley men hvad gør du så med udstødning? smiley
    og er lidt nysgerrig.. kan ikke selv finde mhr tap og cylinder til sfx så har du taget det fra en speedfight motor eller hvad har du fået til at passe? smiley


  • #6   18. jun 2015 Nej mhr tappen kan man da få ved speedline og kgi smiley sidst jeg tjekkede

    Udstødning bliver jo enten fra en speedfight eller eller der skal svejses lidt

    Pt er min sfx med

    Malossi mhr replica
    Stage 6 knæk fra en speedfight
    Og mhr qh et eller andet basse


  • #7   18. jun 2015 Hvad så med din replica cylle? smiley hvor wr den fra smiley


  • #8   18. jun 2015 Den købte jeg brugt :).

    Men ham jeg købte den af
    Købte den i tyskland smiley

    Bare søg på google så kan du finde dem smiley


  • #9   26. sep 2015 husk at tilpasse cylinderen. enten fjerner du 5 mm fra bunden af cylinderen omkring skyllekanalerne. ellers skifter du pleje stangen ud med en rod 85.


  • #10   26. sep 2015 Hej Kasper team speed 2 70cc er ikke rod 85 smiley

  • #11   26. sep 2015 Nej det ved jeg.. men syntes bare alle skriver at der skal en rod85 plejestang på for at en mina cylinder passer over til sfx blokken. jeg ved det dog ikke.. men jeg arbejer på at få en trailer med 3 sfxér hjem jeg skal lege lidt med. ) for ville gerne have en top performance lc cylinder på. smiley
    og de er nemlig også til rod 80. men hvor stor rod sfx lige har. er jeg ikke sikker på. alle skriver bare at man skal smide en plejestang med rod 85 :S

    bliver forvirret snart :S


  • #12   26. sep 2015 Var nede ved speedline og måle det

    Slaglænden er det samme smiley eller den er 0.15 mm mindre smiley

    Men det er vigtig du tager den der hedder 70 cc team speed to smiley

    Aerox skal den passe til smiley så er slaglænden den samme smiley


    Så burde den passe smiley skal igang i det nye år med den smiley


  • #13   26. sep 2015 altså jeg kigger efter top performance eller dr racing http://speedline.dk/da/scooter/cylinderkit-dr-racing-evolution-70ccm-oe10mm-s-t-kt00109/ fra en jog RR Det er vel den samme slaglænge som på Areox ? Ville den så passe standard krumtap med Honda sfx. ?

    jeg følger dig. i håb om du kan vise mig lidt tricks. Ingen jeg ødelægger 3 sfx motor.. er nemlig mere inde i mina. ^^


  • #14   26. sep 2015 Hehe smiley jamen jo det burde være det samme smiley


    Jamen smiley jeg fræset jo min indgang ud smiley så den kunne få noget mere smiley det har virkelig hjulpet

    Også igen fjern olie pumpen smiley

    Og gør skyllevaskene større smiley

    Men sfx motoren er træls smiley fordi man skal lave om på udstødning osv smiley

    Plus venter på en cnc fræset alu klump så jeg kan dreje karbuen 45 grader smiley


Kommentér på:
Sfx med team speed 2

Annonce