816 visninger
|
Oprettet:
Forskellen på B9ES og BR9ES {{forumTopicSubject}}
Hey, jeg har en stalker som jeg ligehar skiftet tændrør på. og den køre såmænd fint nok. men før der sad der et BR9ES og det nye er B9ES. hvad gør det der "R"?
Det er den sorte i mit galleri.
jun 2013
Følgere: 23 Svar: 2.501
Det kan der også være i tændrørshætten.
aug 2012
Følger: 29 Følgere: 31 Scootere: 3 Emner: 41 Svar: 149
Kan det også godt passe at med det gamle tændrør (BR9ES) der virkede blinklys fint. men nu med B9ES så blinker de noget hurtigere? har ikke sprunget nogen pære og sikringen er fin.:-)
jun 2013
Kunne ikke forstille mig det påvirker blinklyset. Men ellers kan du jo teste det ved at prøve blinklyset mens motoren er slukket.
Når blinklyset blinker hurtigere kan det værdi fordi der er mindre modstand, som hvis den ene pære er sprunget eller fjernet.
aug 2012
Følger: 29 Følgere: 31 Scootere: 3 Emner: 41 Svar: 149
Kan du evt se hvad der er galt på den video jeg har lagt ud. :-))
jun 2013
Hvis det skete efter du rodede med tændrøret så prøv og rod med det igen, kan være der er en løs forbindelse. Kig at hætten sidder korrekt stramt på og kig på stelforbindelsen og tag diverse stik af og gør at de har god forbindelse.
Men hvis du skal fejlfinde det elektriske skal du have et multimeter så an du måle om batteriet bliver opladt når motoren køre og modstand de forskellige steder.
Men hvis du sætter blinklyset til at blinket så kan du måske finde fejlen på den måde hvis det blinker med forkert hastighed også du roderne med diverse ledninger så kan du måske finde en løs forbindelse. Eller måske en kortslutning.
Forskellen på B9ES og BR9ES