{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
215 visninger | Oprettet:

Opsætning godkendt? {{forumTopicSubject}}

Har en speedfight 2, og skal snart købe nye dele så den er ikke så kedelig at køre på mere.
-Stage 6 street udstødning (tør ikke at køre med knæk pga pansere)
-Stage 6 Sport Pro 70cc cylle
-12,5 std karbu
-primærgearing stage 6, udveksling 13/41

Hvis i vil ændre noget, eller ved at delene ikke kommer til at passesammen så bare sig til!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Opsætning godkendt?
  • #1   7. jun 2015 Vil helt klart vælge en større karbu, mindst 17,5mm. Især hvis den skal trække en tungere gearing.

Den udstødning skulle ruste hurtigt, og den er begrænset. Tag GG'en og fjern begrænsningen. Men husk at Stage6 Sport Pro minder mere om en racing cylinder end en sport, så en bedre udstødning ville hjælpe meget.

• #2   7. jun 2015 Har fjernet begrænsning fra stage 6, og den er blevet rustbeskyttet 2 gange efter jeg har købt den smiley Er det nødvendigt at skifte karbu? Og kan min krumptap holde til opsætning? smiley

• #3   7. jun 2015 Jeg ville skifte krumtap, da den cylinder er meget omdrejningsvillig.
    Du kan nøjes med en støbejerns sport cylinder, såsom Malossi Sport eller TP Black Trophy, så behøver du ikke at skifte tap og kan beholde din std karbu og din udstødning ville også kunne følge med.

Kommentér på:
Opsætning godkendt?

Annonce