{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Malossi MHR Derbi Senda! :)
  • #1   20. maj 2015 undre det dig at den ikke køre hurtigere det forstår jeg da ikke du skriver da selv hvorfor du bruger Gearing 13-53 Udstødning V6 Std kabu

det cylinder skal bruge en 15-48 gearing Malossi MHR Supermoto 22-24 mm kraburator med en 150 dysse ca

• #2   20. maj 2015 Hvor stærkt kommer den så til at rende? smiley

• #3   20. maj 2015 Realistisk kan den komme til at køre 130 km/t +- lidt.
    Som den er nu burde den kunne køre mindst 90 km/t, så den er sandsynligvis indstillet elendigt.
    En anden udstødning: MHR Supermoto, Yasuni R3 el. lignende
    Større karburator, større studs til karburatoren, højere gearing, det vil være en start. smiley

Men din krumtap skal du ikke forvente holder til det.

• #4   20. maj 2015 en tunings krumtap holder hellerikke med mindre at der bliver monteret inderrotor på

• #5   20. maj 2015 Noget man kan indstille ud over kabu? Og hvad kan grunden være til at den køre 20 km/t for lidt så? smiley

• #6   20. maj 2015 Drengene, ved i om der skal ændres på tændningstidspunktet, eller om den oprindelige indstilling er på 1,2 mm før TDC er ok? smiley eller har det ingen effekt på toppen? smiley

• #7   20. maj 2015 Jeg ville ikke ændre på tændingen, uden at kunne måle effekten af det.
    Hvad dyse kører du med lige nu? For du skal nok op i 140-150 i standard karburator, tror jeg smiley

Kommentér på:
Malossi MHR Derbi Senda! :)

Annonce