{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
376 visninger | Oprettet:

Tunet GIlera RCR.. Hvilken Dyse??? {{forumTopicSubject}}

Hej SG!
Jeg har en del nyt tun på min RCR, og jeg kan ikke få den startet, uden den går ud med det samme igen..

Jeg har prøvet 92 og 110.. Men det ser ikke ud til den vil stadigvæk, kan i sige hvilken dyse i vil mene??

Opsætning:

Tænding: STD (nyere, men brugt)
CDI: Ubegrænset (brugt)
Krumtap: Stage 6 (Nyt)
19mm Stage 6 Dell'orto karburator (Nyt)
Lejere: Polini (Nyt)
Udstødning: Yasuni Cross Race (Næsten som ny)
Cylinder og stempel: 50cc Top Performance (Nyt)
Membran: Top Performance.. (Ved ikke andet, end det er top performance og har været ret dyr) (Brugt)

Håber virkelig i har et bud, har selv et gæt på jeg skal have købt dyser der er større end 110.. men hvad mener i?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tunet GIlera RCR.. Hvilken Dyse???
  • #1   8. apr 2015 Når jeg får den startet med 92 dyse i, kunne jeg godt få den til at stå i tomgang i cirka 7-10 sek, og da jeg satte 110 dyse i, gad den ikk helt stå i tomgang, men jeg kunne godt få den til at være i gang lidt, med at have gashåndtaget i bund, men den ''spruttede'' på en måde, den steg ikke særlig meget i omdrejninger, og så gik den ud lidt efter, eller hvis man gav slip. smiley
    (Choker var sat til)

• #2   9. apr 2015 Jeg har en med 70cc airsal (semi-racing), 21mm dell'orto karburator og jeg køre med 95 dyse.
    Så jeg tror du skal ned mellem 80 og 85.
    Lukker membranen tæt? For det lyder mere som en utæthed/fejl. Der skal alligevel meget til før, at motoren overhovedet ikke vil noget.
    Har du prøvet at løbe den igang? Eller give den lidt starthjælp i form af dieselstart el. en snaps.
    Du har vel også tjekket at der kommer benzin ned i karburatoren?
    Prøv evt. et nyt frisk tændrør, hvis det der sidder i nu er brugt smiley

• #3   9. apr 2015 Hvordan utæthed i membranen? Pladerne, at de er en lille bitte smule åbne? Eller? smiley

Tændrøret er ret nyt. smiley

Nej, har ikke prøvet at løbe den igang med det her smiley

• #4   9. apr 2015 Med utæthed mener jeg generelt hele motoren. Mellem blokken, bundpakning og toppakning. Altså generelt.
    Ja lige præcis, pladerne skal jo gerne slutte 100% tæt, det gør de dog ikke altid, men selvom, at de er en lille bitte smule åbne kan og skal den stadig køre.
    Hver sikker på at der kommer benzin til karburatoren, og så prøv at løb den igang. Den skal kunne køre.
    Selvfølgelig kunne stemplet måske også vende forkert men det tror jeg ikke.

• #5   9. apr 2015 Ja okay, på min Top Performance Membran, er der 4 carbonplader på, og det er ikke alle der lukker HELT tæt, men er lille bitte åben, men du siger den stadig burde kunne køre?

Men lejere, simmeringe og motorpakning osv, er nye. Det blev skiftet den fik skiftet krumtap.

har en video af min knallert, hvordan den fungere lige nu (Med 110 dyse i)

• #7   9. apr 2015

profilbillede
Kommentér på:
Tunet GIlera RCR.. Hvilken Dyse???

Annonce