{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.152 visninger | Oprettet:

Aprilia Sr50 factory " begrænsninger" {{forumTopicSubject}}

Har en aprilia SR50 factory jeg skal have givet lidt mere power. Det er en 30 med det indsprøjtning .. Hva begrænsning sidder der i sådan en?
Skiver i variator?
Udstødning?
Noget med at der skal en computer på?

Bare lige for at høre hva motor er det egentlig der sidder på den ? Er det en piaggio? Eller aprilia?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Aprilia Sr50 factory " begrænsninger"
  • Reject ™
    Reject ™ Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    jan 2012

    Følger: 12 Følgere: 49 Scootere: 4 Emner: 13 Svar: 6.041
    #1   25. dec 2014 Udstødning, skiver i vario, samt muligvis en tragt ved membran, og så skal der en 45 ECU på, hvis du vil sætte den i development mode med en gameboy.

    Det er en Piaggio motor.


  • #2   25. dec 2014 Er det til at finde 45 ecu? Og er der nogen der kan låse dem op herinde mon?
    Er der blindrør på sådan en eller hvor sidder begrænsning i udstødningen?


  • Reject ™
    Reject ™ Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    jan 2012

    Følger: 12 Følgere: 49 Scootere: 4 Emner: 13 Svar: 6.041
    #3   25. dec 2014 Ja, ECU'erne er til at finde, enten på ebay, eller herinde - jeg har desværre ikke mit gameboy udstyr mere, men det er muligt andre herinde har.

    Udstødningen er med blindrør, men skift den til en uorginal, og gem den orginale, de er voldsomt dyre.


  • #4   25. dec 2014 Gir det noget at smide en 45 euc på eller skal der kodes lidt før det dur? Kan man ikke bare kode den 30 der sidder på?
    - hva er det lige det Development mode gør? Ændre den så indsprøjtningen eller hvordan?
    Hva skal man regne med den går ca hvis man fjerner begrænsningerne i udstødning variator og membran samt for en 45 EUC og kodet den?
    Ca 80km/t eller sådan noget med godt bundtræk


  • Reject ™
    Reject ™ Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    jan 2012

    Følger: 12 Følgere: 49 Scootere: 4 Emner: 13 Svar: 6.041
    #5   25. dec 2014 Det giver lidt, men hvis du vil have fuld effekt, så skal den programmeres først, det kan ikke lade sig gøre at kode en 30 ecu.

    Development mode hæver omdrejningsbegrænseren, og ændrer muligvis også på andet - så meget har jeg ikke sat mig ind i gameboy systemet.

    Omkring de 80 km/t er muligt, evt lidt mere hvis du smider en Malossi Multivar på den - min Factory er med Sito udstødning, 45 ECU, Multivar og den render gerne omkring de 90 efter speedometer - så kan der trækkes ca 3 km/t fra i fejlvisning, så ender vi på de 87 km/t - det er en ganske udemærket hastighed for en 50cc scooter.


  • #6   25. dec 2014 Jeg har en 45'er ecu du kan købe billigt, da jeg lige har solgt min 30'er smiley

  • Reject ™
    Reject ™ Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    jan 2012

    Følger: 12 Følgere: 49 Scootere: 4 Emner: 13 Svar: 6.041
    #7   25. dec 2014 Jeg er ikke sikker på hvordan en ECU fra en Morini reagerer på en Piaggio, da Morini udgaven har elektronisk oliepumpe, og Piaggio'en har mekanisk, ej heller om det virker med det digitale speedometer der sidder på Factory udgaven.



  • #9   25. dec 2014 Når.
    250?? ved det ikke


  • Reject ™
    Reject ™ Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    jan 2012

    Følger: 12 Følgere: 49 Scootere: 4 Emner: 13 Svar: 6.041
    #10   25. dec 2014 Kan i ikke lige holde salg i de private beskeder. smiley

Kommentér på:
Aprilia Sr50 factory " begrænsninger"

Annonce