{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bremsemaster til jog uden skivebremse?
  • #1   29. nov 2014 PS min jog er en fs, men tror det ligemeget hvilken scooter det er næsten smiley

• #2   29. nov 2014 Har den ikke kun trommelbremse?

• #3   29. nov 2014 Jo smiley

• #4   29. nov 2014 Så har du jo ingen bremsemastere. Kun bremse klinger/håndtag.

Bremsemaster har man kun med hydrauliske bremser.

• #5   29. nov 2014 Ja okay, men så det smiley
    Det skal bare være et sæt, kan kun finde venstre..

• #6   29. nov 2014 Du kan sagtens få en bremsemaster til sd smiley

• #7   29. nov 2014 Man kan også du det den anden vej jeg har f.eks så at jeg kan køre med std greb fra sd til dd smiley

• #8   29. nov 2014 MOT#Mamme#: Men når man har tromlebremse er det hverken sd eller dd. Det er nærmest nd.

• #9   29. nov 2014 Nd? Hvad snakker du om? Sd= single disk (en for an og tromle bag i)
    DD= double disk ( en for an og en bag i)

• #10   29. nov 2014 Nd=No Disk. Altså der er tromle både foran og bagved. Til det skal man ikke bruge en bremsemaster hvor der skal være bremsevæske i, man skal bare bruge et greb og et kabel.

• #12   30. nov 2014 Hentyder du til mig team Yamaha? smiley

• #14   30. nov 2014 Team Yamaha, jeg er da fuldkommen ligeglad med hvad de hedder, jeg vidste ik hvad den hed, men folk kunne forstå, nogle skulle måske respektere at folk kunne tage fejl, ellers så daf af..

Kører med trommer foran, men der skal tomaselli på, og søger sådan nogle enkelte bremsehåndtag smiley

• #16   30. nov 2014 Nånå, så må jeg jo smide en udstemme til dig for at skrive på dette forumemne uden rent faktisk at have noget ordentligt at sige, du kan starte din egen tråd om brok mht. folk der ik ved så meget om knallerter, hvis du vil.
    Men du skal ik begynde på at nedgøre folk bare pga. de ik lige har forstået hvad en bremsemastere rent faktisk er, grunden til jeg brugte det ord var pga folk tit forveksler 'bremsehåndtag' med selve klingen, og fandt ordet bremsemaster så jeg troede det var det de egentlig hed, nu er jeg færdig med at forklare mig som jeg ik havde pligt til at gøre, men vil gerne bede dig om begrundelse af udstemme, men det må blive PB, fordi dette er ikke et brokkeemne. Så sænk paraderne mester.

• #17   30. nov 2014 Frederik, er man ikke lidt selvglad, når man liker sine egne kommentarer? smiley

Jeg vil nu give både Søren og TeamYamaha ret i denne sag smiley
    En Jog er hverken SD eller DD.. smiley

• #18   30. nov 2014 Ralle, er man ikke lidt blind, hvis man ikke kan se at det kun er én kommentar her jeg har liket? Jeg vil nu give dig fuldkommen uret i denne sag.

Jeg ville da også give dem ret, hvis det var det vi "diskuterede", men som du nok ville have forstået hvis du havde læst lidt, så er det IKKE det som hverken bliver "diskuteret", spurgt, eller snakket om.

Desuden så er har jeg slet ik sagt det..
    Har blot misforstået hvad en bremsemastere var, og igen.. havde du læst hvad der stod, så ville du vide at jeg godt vidste hvad det var nu..

Men nu hvor er i så skide dygtige, ved i hvor man finder det jeg snakker om, eller keder i jer bare, og har lyst til at spille kloge?

• #19   30. nov 2014 Ja, din egen kommentar.. smiley

Jeg snakker jo ikke om du ikke vidste hvad det hed din hat..
    Måske du selv skulle læse og forstå?
    Når det kommer til dig, så har jeg KUN snakket om dit like..

- Jeg syntes bare det er temmelig komisk at du liker det du selv skriver smiley

Hvilken sag er det du vil give mig fuldkommen "uret" i? smiley

• #20   30. nov 2014 Jep.
    "Jeg vil nu give Søren og TeamYamaha ret"
    - det er noget du skriver her i forummet, og da jeg startede tråd så går jeg ud fra at det er meningen jeg får det at vide, ellers havde du nok skrevet PB til dem om at du synes de havde ret.

Og nej du havde kun snakket om mine LIKES, da 'kommentarer' er flertal.
    Men da jeg kun har liket én kommentar - min, må jeg umiddelbart gå ud fra at du ikke er så klog.

I besked nummer 19 retter du det til 'dit like' først dér snakker du om det ENE like, så indtil videre går det rigtig godt! Nå, hvad du synes er sjovt er jeg ikke interesseret i at vide, derimod kunne jeg godt tænke mig at vide hvor man kan købe sådan et bremsehåndtag, gerne i sæt og med bremseklinger.

Mht. hvad jeg giver dig uret i:
    "En jog er hverken SD eller DD"
    Du taler om jog generelt, men glemmer jog r.

• #21   30. nov 2014 OMG.. smiley

Nu skal du ikke blive rose sur og fornærmet, over jeg buster dig i at syntes godt om det du selv har skrevet..
    - At du ikke syntes det er sjovt forstår jeg godt, men det er jeg sikker på jeg ikke er den eneste der syntes.. smiley

Det kan godt være du kan finde på det, men jeg skriver altså ikke en PB til folk, hvor det står jeg altså også giver dem ret..
    - De skriver her i forum, pg det samme gør jeg.. Ret simpelt..

Og nej, jeg glemmer skam ikke Jog R..
    - Men nu er det DIN Jog vi snakker om ikke? smiley

Desuden er det Jog AS og Jog FS der hentydes til, når der bare bliver skrevet Jog..
    Hvis ikke, ville der stå Jog R, eller Jog Space..
    - Det tror jeg de fleste ved, ikke?

Gider ikke diskutere..

• #22   30. nov 2014 Lol, er ik fornærmet, synes bare det irriterende jeg ik kan få et svar i stedet for at der skal diskuteres om hvad en bremsemaster er, og hvad der ik kører med dem..

Må bare gå ud fra at folk ikke ved det, men så der bedre ikke at få et svar ville jeg mene, men hul i det, køber bare cykel bremsehåndtag..

• #23   30. nov 2014 Hvorfor bruger du ikke bare de originale?

• #24   30. nov 2014 Vil gerne have tomaselli, og så synes jeg de er klodsede smiley

• #25   30. nov 2014 Der kan da sagtens være der, selv med styr skjoldet på..
    - Hvilken karburator skal du køre med da?

• #26   1. dec 2014 Har købt 19mm, men tror jeg vil købe en 21 ved siden af og se hvad der er bedst smiley
    Men bremsehåndtaget er så stort på std synes jeg /:

• #27   1. dec 2014 Der er da ingen grund til tomaselli på hverken 19mm eller 21mm?

• #28   1. dec 2014 Selve konsollen er fra space, og det gaskabel er et med sådan en stor "dut" for enden, altså den ende der skal sidde i spjældet, så kan lige så godt købe et tomaselli tænkte jeg, hvis jeg skal have nyt kabel alligevel smiley

Kommentér på:
Bremsemaster til jog uden skivebremse?

Annonce