{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.259 visninger | Oprettet:

Steffan S
Steffan S
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 16

Puch maxi, hvilket udstødning til polini 43,5 {{forumTopicSubject}}

Er der nogen der kan fortælle mig hvilket udstødning er godt til polini 43,5 cylinder?

Det skal ligne standard udstødning så meget som overhovedet muligt. er dog ligeglad med hvor meget det larmer.

Jeg har originalt på nu, og den køre omkring 60 Km/t men har nogle problemer med tomgang og generelt lave omdr.

Hvad kan i anbefale ?

Jeg har kigget lidt på dette: http://synonym.dk/mall/shop.asp?shop_id=2831&vare_id=226276

Som ligner originalt meget, men er det ikke bedre ? nogen der har erfarring med det og kan fortælle hvor hurtigt den ca ville kunne køre med dette på ?

Er også blevet anbefalet dette: http://www.protunahandels.de/product.asp?c=429309968&n=19068129&pn=19068155

men det ligner jo slet ikke originalt på nogen måde. dog siger ham der anbefaler det at den vil kunne køre 90-100Km/t med det (Det er så også lige for meget for mig, men så kan man jo lade være med at give fuld gas)

Er der nogen af dem, som den vil kunne komme til at køre godt med, både i lave og høje omdr ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Puch maxi, hvilket udstødning til polini 43,5
  • #2   10. nov 2014 hvis du går efter at den skal sparke røv så køb en bad snake 100%
    hvis den skal se lidt lovlig ud så er det cigaren.

• Steffan S
    Steffan S Tilmeldt:
    jun 2013

Følger: 1 Emner: 4 Svar: 16
    #3   10. nov 2014 #1
    Ja det må jeg nok sige det ser jo næsten standard ud..
    Tror det bliver sådan et jeg smækker på den smiley du ved vel ikke hvor jeg kan købe det billigt?

Tak for svar! nu er 60 km/t nok til mig, så behøver ikke meget mere.. men håber lidt på den kommer til at køre bedre med et andet udstødning (Kan jo bare lade være med at give for meget gas hvis den kommer til at kunne køre hurtigere)

Kommentér på:
Puch maxi, hvilket udstødning til polini 43,5

Annonce