{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.773 visninger | Oprettet:

Hvad hjælper det at skifte tændrør? {{forumTopicSubject}}

Hej SG.

Hvilken forskel gør det at skifte tændrør? Jeg har en PGO PMX Sport ved GG udstødning og pilled skive. Skal skifte ruller fra 7.5g til 5.5g, skifte dyse og fjerne tragt i studsen. Og efter alt det, behøver jeg vel ikke rode ved luftfilteret, siden det ikke er begrænset?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvad hjælper det at skifte tændrør?
  • #1   24. sep 2014 Hvorfor skifte ruller vil du have bedre optræk da?
    Du mister fart ved at skifte til lettere ruller men bedre optræk smiley

Hvordan ser dit tændrør ud nu da ?

• #2   24. sep 2014 Har hørt man vidst kun taber 1-2 km/t af topfarten og bedre optræk. Det må jeg så bare teste selv smiley

Mit tændrør ser fin ud, men hvad er fordele ved at skifte den? Er nemlig ret ny på det her område smiley

• #3   24. sep 2014 Ja du mister lidt topfart men får bedre optræk det er det eneste mener jeg smiley

Altså hvis dit tændrør ser find ud nu hvorfor så skfite?

Kan ikke se nogen grund til det ihvertfald.
    Hvad farve er det og den kører fint?

• #4   24. sep 2014 Og hvorfor endelig sætte en tun udstødning på altså GG når alt andet er standard? Det forstår jeg ikke helt hvorfor nogle folk gør. Den kommer jo ikke til at kører hurtigere. Jo hvis man skifter cylinder osv smiley

• #5   24. sep 2014 Jeg fik da meget bedre optræk, bedre brændstoføkonomi og øgede topfarten fra 65 km/t til 75-80 km/t bare ved at skifte udstødning. Det er da en fin opgradering? Og der kommer da også mere tun på over tid smiley

Og ja, den kører fint og den er nøddebrun. Men i stedet for at svare mine spørgsmål med spørgsmål, kunne du så ikke bare svare på mit spørgsmål? Man har vel lov til at spørge?

• #6   24. sep 2014 Fordele ved et nyt tændrør er: at det er NYT. Så ved du 100% hvor langt det har kørt, men hvis ikke den køre dårligt (hakker/sprutter) får du intet ud af at skifte tændrør.

• #7   24. sep 2014 udstødning gir self også noget hvis du skifter til gg tændrør havde jeg skiftet hvis ikke du ved hvor langt det har kørt, og så skiftes det engang imellem smiley

et tændrør er en del af det at lave service på biler, scootere og motorcykler.
    der er bar nogle der har deres egne "ideer" til hvordan ens ting skal holdes ved lige, jeg passer på mine ting og skifter derfor: tændrør, rem, ruller, luftfilter og gearolie m,m engang imellem.

Kommentér på:
Hvad hjælper det at skifte tændrør?

Annonce