{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
766 visninger | Oprettet:

Optræk på aprilla sonic {{forumTopicSubject}}

Hej jeg har lige fået en sonic og den køre okay men syntes den mangler noget acceleration da den er meget sløv fra start.
Der er 8grams ruller i nu.
Den er helt standart undtagen pillet skive og gg udstødning.

Når jeg accelerer og den kommer op på ca. 40-50km/t skal jeg pumpe lidt på gassen for at den trækker jævnt igen.

Er det andre ruller der skal til eller noget helt andet. Håber i kan hjælpe

Hilsen Niklas


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Sat to rullegardiner op 1.050 kr.
  • Maling af lille stakitt — ca 4. Meter 2.070 kr.
  • Flytterengøring 2.000 kr.
  • Slutrengøring lejlighed 86 kvm 2.500 kr.
  • Fjern ukrudt på terrasse 1.400 kr.
  • Hjælp til samling af havemøbler 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Optræk på aprilla sonic
Kommentér på:
Optræk på aprilla sonic

Annonce