{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
901 visninger | Oprettet:

nicki T
nicki T
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 10

Max ydelse, minimum larm {{forumTopicSubject}}

Hey, jeg har lige købt en piaggio typhoo den gamle model.
Det er en 45 knallert og tror alle begrænsninger er pillet da den går 80. Det er bare ikke hurtigt nok. Den må ikke tiltrække for meget opmærksomhed. har kigget lidt her inde og mange anbefaler Giannelli Go udstødning men tænker man da må kunne høre forskel?
Vil have den vildeste cylinder på som overhovedet muligt men ved heller ikke hvor vild den kan være når det begrænset for hvor meget den skal larme, og hvad en std 45 udstødning er Giannelli go kan klare uden trykket bliver for stort.
Håber i kan hjælpe

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Max ydelse, minimum larm
  • #1   11. aug 2014 Det går ud over dit kørekort på 45 knallert. Kør på 30 knallert i stedet.

• nicki T
    nicki T Tilmeldt:
    aug 2014

#2   11. aug 2014 i know rør mig ikke har du nogle gode råd?

• #3   11. aug 2014 hvor hurtigt vil du køre

• nicki T
    nicki T Tilmeldt:
    aug 2014

#4   11. aug 2014 så hurtigt som muligt, den skal bare ikke larme for meget og have en udstødning der ligner en standart

• #5   11. aug 2014 I din alder så køb en motorcykel, de koster nogenlunde det samme i forsikring, og så skal du ikke køre rundt at lege brian (no offense brian n smiley )

• nicki T
    nicki T Tilmeldt:
    aug 2014

#6   11. aug 2014 hvis jeg kan beholde min 45 udstødning og stadig få markant mere ydelse vil jeg helst det

• #7   11. aug 2014 du bliver begrandset af din udstødning og en go er en 45 udstødning så spar pengene men en sports cylinder en 17.5 karburator stadart filter lav lidt justeringer i vario og så køre du 100 110 og mister kørekortet i 5 år eller mere hvis du bliver stoppet

• nicki T
    nicki T Tilmeldt:
    aug 2014

#8   11. aug 2014 non taken.
    lad os komme tilbage til sagen har du nogle råd?

• #9   11. aug 2014 Undskyld men du er da godt dum hvis du har bilkørekort og vil køre med tun på 45 knallert, og er lige glad med at du skal betale en bøde på flere tusinde, samt du får konfiskeret din knallert og kørekort. Plus du skal betale et nyt kørekort senere hen, da du fået det taget, og skal op til hel ny teori og køreprøve.

Bare min mening.

Men smid 70 cc racing cylle på, 21 mm karburator med større studs på samt et malossi red sponge filter, ny variator og kobling og en god knæk, så kan den nok gå hurtigt nok til en som dig.

• nicki T
    nicki T Tilmeldt:
    aug 2014

#10   11. aug 2014 vil det ikk gøre den store forskel hvis jeg sætter en vildere cylinder på?

• #11   11. aug 2014 som jeg skriver jo sports cylinder og en 17.5 karburator og juster vario så køre du 100 110

• nicki T
    nicki T Tilmeldt:
    aug 2014

#12   11. aug 2014 hallo skrøden luk røven og spar mig for lektionen ved godt hva konsekvensen er og der er nogle grunde til at jeg er lidt lige glad. fuck af hvis du ikk har noget at skrive til spørgsmålet

• nicki T
    nicki T Tilmeldt:
    aug 2014

#13   11. aug 2014 tænker nu på en vildere end en sports cylinder

• #14   11. aug 2014 så kommer du op i en klasse som skal have larme udstødning på og 20 25 kraburator og power filter alså larm

• nicki T
    nicki T Tilmeldt:
    aug 2014

#15   11. aug 2014 jah ok tak for hjælpen, hvad med krumtappen kan den godt holde til det? og hvad for en cylinder vil du anbefale?

• #16   11. aug 2014 Kik min den første tyffe .. Lydløs og ondt træk .. Også kunne den holde til det

• #17   11. aug 2014 Krumtapen kan sagtens holde til en sporscylinder men som de andre siger så kan du ikke sætte en vilder cylinder på uden at få den til at larme af H til smiley

• #18   12. aug 2014 Hvis det bare er topfart du er ude efter så kan du ved at skifte gearing, cylle, vario/kobl og karburator så kører den måske 115 med et lidt bedre optræk end med nuværende opsætning, uden at larme så forfærdeligt meget.

Gg larmer ikke mere end std.
    Medmindre man åbner den og fjerner begrænsningen i resonnanskammeret.

Er det bare mere top eller vil du også have en meget krafig acc?

• #19   12. aug 2014 Hvis jeg møder dig på vejen og du køre råddent køre jeg dig sgu ned. smiley

• nicki T
    nicki T Tilmeldt:
    aug 2014

#20   12. aug 2014 det vigtigste er toppen acc. behøver ikke være overdrevet kraftig

• #21   12. aug 2014 Har desværre ikke erfaring med at skifte gearing.

Ved ikke hvor høj gear ratio sådan en 7-8-9 hk sportstunet maskine kan trække, og hvad fart det vil give.
    Men så snart det er over 90 kmt skal der mere end fire gange så meget power til fot at fordoble farten..

Så en 120 stykker for fuld skrald på en god dag er nok meget realistisk.
    Til gengæld omkring 80 med semi gas smiley

• nicki T
    nicki T Tilmeldt:
    aug 2014

#22   12. aug 2014 ok tusind tak for hjælpen smiley
    Tror det bliver malossi sport cylinder, dellorto 17.5mm kaburator, malossi multivar variator også må jeg lige høre nogen omkring gearingen smiley

• #23   12. aug 2014 Glem malossi/polini sport .. Køb TP Trophy den har lidt mere power at byde på .. Selv lavet 10+hk med trophy på en tyffe

• #24   12. aug 2014 48mm TP Trophy - Doppler S3R potte - Malossi V11 membran + blå koblings fjedre - TP 16% trykfjeder Doppler tap (15K RPMs) alt andet var std. stumper også karbu

10+ HK

Kommentér på:
Max ydelse, minimum larm

Annonce