{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
376 visninger | Oprettet:

hjælp til rcr ang koblings holdbarhed {{forumTopicSubject}}

Jeg jeg hår fået en rcr som et en del tunet. Ville bare høre om den std kobling ville kunne holde til det?

Opsætningen er:

Polini 80cc

Polini tap

Std kobling

Gearing ukendt

Malossi studs og membran 28mm stage 6 karburator

Stage 6 skumfilter

Voca underlagt 80cc udstødning

det en 30'er

Tak på forhånd for jeres hjælp smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hjælp til rcr ang koblings holdbarhed
  • #1   8. aug 2014 Tænding er også std

• #2   8. aug 2014 Burde kunne holde i mange tusinde kilometer. Hvis den fedter så skal du enten have nye plader eller strammer fjedre.

• #4   8. aug 2014 Koblingen er også ret overdimensioneret til en 50 cc motor.

• #5   8. aug 2014 Ja okay, har så t andet problem.. Det som om når.jeg kører jeg ikke kan komme op i gear kun nogle gange. Og har lige skiftet olie på den fyldt 750 ml på. Kan jeg ha samlet noget forkert. Ved det med koblingen skal sidde helt samlet og har trykket gear akslen helt ind og det med glide røret bag koblingen og den skive i koblingen? Håber i kan hjælpe

• #6   8. aug 2014 650 ml olie
    har racer tænding:D hvis du søger og hvor er du fra

• #7   9. aug 2014 Skal ikke bruge tænding lige nu er fra 4400 Kalundborg, men har så et andet problem nu, efter jeg har skiftet gear aksel er det som om den der skal gå ind og trykke stjernen på plads så man kan komme ind i gearet ikke trykker ordentligt eller hårdt nok? Kan kun komme i første, anden og meget sjældent tredje. Ikke højere. Den arm på gearaksel som skulle tage fat i (den lille tap på gear stjernen) den kan kun lige fat med spidsen. Og det skal lige siges den er helt ny. Når.jeg vil have fat i 3. 4. Osv kammer den bare over så kommer andrig over 3.? Ved så ikke om jeg justere det på en eller anden måde. For det har virket før jeg skilte det ad men ikke nu? Har koblinsarmen samme sted som jeg havde inden jeg skilte det ad, og har spændt kablet helt ud men hjælper stadig ikke? Håber nogle kan svare mig på det. Og undskylder jeg ikke har den store forstand så jeg måske kunne ha forklaret mig.lidt bedre smiley

• #8   11. aug 2014 Har fået afvide det kunne være skifte hjulet. Og det bliver udskiftet imorgen. Så må vi se..

Kommentér på:
hjælp til rcr ang koblings holdbarhed

Annonce