294 visninger
|
Oprettet:
Cylinderkit - 50ccm (Euro2) {{forumTopicSubject}}
Hej SG!
Hvis jeg satte denne cylinder på min Yamaha Jog R, og standard udstødningen, hvor meget bedere optræk ville den så få, og hvor meget ville den sige i tophastighed med standard udstødning vs. 45 udstødning?
http://www.speedline.dk/da/scooter/cylinderkit-standard-50ccm-euro2-oe10mm-s-em-yn00300/
apr 2013
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 27 Svar: 1.398
Ny ubegrænset cylinder med store skyllekanaler. Tun udstødning, mener gg kan bruges. Og til sidst og ikke mindst ny gearing. Den originale køres ud alt for hurtigt. Måske en større karburator, da den originale er ret lille.
Det er hvad jeg har snust mig frem til ved at læse andres spørgsmål til tuning af jog r.
Som svar på dit spørgsmål, så får du ikke så meget ud af det. Højeste fart på jog r er vidst 50 km/t ubegrænset.
sep 2006
Følger: 3 Følgere: 482 Scootere: 7 Emner: 71 Svar: 36.711
Jeg tror at han går efter en ultra billig tuning, uden at skulle fræse i blokken.
Topfarten bliver 5-10kmt højere og optrækket bliver mærkbart bedre, men ikke noget voldsomt.
Gør hvis du mangler lidt optræk og gerne vil have muligheden for at sætte ring i vario uden at skifte cylinderen.
Den Euro2 cylinder er også den eneste som din std potte kan sidde på og så kan ingen se at den er tunet.
Jeg synes bare at den er lidt for dyr.
www.west-import.dk har en cylinder til 299,- Euro1 og en udstødning Euro1 til 389,-
Billigere kan det ikke gøres for begge dele, hvis den stadig skal se lovlig ud og være lydløs.
jul 2013
Følger: 3 Følgere: 3 Scootere: 2 Emner: 25 Svar: 234
sep 2006
Følger: 3 Følgere: 482 Scootere: 7 Emner: 71 Svar: 36.711
De tjener kassen på støbejern hos Speedline.dk.
Cylinderkit - 50ccm (Euro2)