{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  stalker begrænsning
  • #1   2. jun 2014 Variator, udstødning og indsugning smiley

  • #2   2. jun 2014 Husk

    Hvis du fjernet den i indsugning (mellem luftfilter og karburator) får motoren for meget luft, bliver for varm og sætter sig

    Tager man den begrænsning SKAL der en dyse 70-78 i.

    Start bare med at fjerne ring i vario og indsnævring i udstødning.

    Det giver en del

    Giv fri luftindtag og mere benz bagefter. Men altid de to ting samtidig


  • #3   2. jun 2014 udstødning er sito så ikke noget der smiley varioen er også pillet men det der med den for for meget luft har jeg aldrig hørt om så blir den jo bare kølet bedre???? smiley

  • #4   2. jun 2014 Nej ikke ind i forbrændingskammeret.

    Mere luft vil få benzinen til at brænde med højere temperatur.
    Meget mere temperatur end træk. Måske 60% temperaturstigning og 5-10% trækkraft


    Dyser du op samtidig stiger temperaturen nok med 5-10% mens trækkraften stiger fra ca 2 hk til ca 4,5 hk.
    Med sitoudstødning.

    Læs lidt andre tråde også så skal du nok få masser advarsler mod at fjerne luftdroslingen uden at afdrosle benzintilførslen

    Jeg kørte med dyse 72 på min storm.
    Er det 12 eller 17,5mm dellorto på en stalker fra 01?


  • #5   6. jun 2014 det er 12 men sætter en 17.5 på i morgen smiley med dyse 86

Kommentér på:
stalker begrænsning

Annonce