{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tuning af aerox
  • #1   22. maj 2014 Det kaldes indstilling.

• #2   23. maj 2014 Ja go dav den skal stadig køre stærkere ind 40-45 stykker bare du piller skiven går de gerne de 60+

• #3   23. maj 2014 En scooter med Team Speed, eller Big Bore, kan køre 15 km/t. når ikke den er indstillet korrekt.
    - Den burde også køre over 100 km/t.

Igen, det handler om indstilling.
    Man kan ikke bare smide nogle andre dele på, og forvente den kører som den skal.
    - DEN SKAL INDSTILLES !

• #4   28. maj 2014 Bare du piller begrændsningerne så burde den køre 70 stykker uanset hva ved godt indstilling betyder meget

• #5   28. maj 2014 OMG !

• #6   28. jun 2014 Ja du fatter ikke en skid kan jeg høre så smut med dig og lad være med at spild min tid der er noget i vejen med det optræk hverk og hva det er ved jeg ikke men ved satme at hvis man piller begrænsningerne og sætter 45 udstødning på så køre den mere end 45-50 stykker uanset hva du fabler om med indstilling tager du en kopi Mina som på en pgo går de gerne 60 når man har gjord det som jeg har skrevet

• #7   28. jun 2014 "Ralle" ved MEGET mere end du gør. Nu tager du og slapper af og lytter til ham!

• John B
    John B Tilmeldt:
    jun 2014

Følger: 1 Emner: 6 Svar: 159
    #8   28. jun 2014 Ralle.
    Det var sørme et godt svar du gav til at starte med.
    Lettere flabet og uden indhold.
    Hvis du ved hvad problemet er så skriv dog et fornuftigt bud som kan bruges til noget istedet for. Det andet spreder dårlig karma uden grund.

P-tuning.
    Skidt start ven.
    Men der kommer stadigvæk ikke noget godt ud af at skrive så surt tilbage selvom det var et "dumsmart" svar du fik der!

Lad os nu få en mere stueren kammertone så folk for brugt deres energi på hinandens div problemer i stedet for at sende svinere frem og tilbage.... smiley

NÅ! Tilbage til sagen.
    Jeg har personligt lige købt og monteret en 45 udstødning på min bws uden begrænsninger og den gik 40-45 stykker!?

Efterfølgene opdagede jeg at selv 45 udstødningen var plomberet og jeg måtte fjerne dem begge for at den kørte ordenlig topfart igen.

Siger ikke du er lige så "dum" som jeg men de er væk de begrænsninger i potten ikke? smiley Just a suggestion

Personligt ved jeg ikke hvordan jeg overså dem til at starte med hehe.....!

• #9   30. jun 2014 1. Dit indlæg er så mangelfuldt at du ikke får noget brugbar hjælp fra NOGEN.

2. Der er ikke noget der hedder en PGO "kopi minarelli". smiley
    - Lige som en Fiat motor heller ikke er en "kopi BMW".

3. Havde du ikke svinet mig til, havde vi sikkert løst dit problem nu, men jeg gider ikke engang spørge ind til dine justeringer osv.. For hvad ved jeg? Jeg fatter jo ikke en skid smiley

John B ->
    Jeg skrev svaret på tråd starters problem i #1, det var ikke bare en dum kommentar.
    - Men så længe indlæget er så mangelfuldt som det nu engang er, så er der ingen der kan, eller gider hjælpe.

• John B
    John B Tilmeldt:
    jun 2014

#10   30. jun 2014 Så vil jeg da foreslå at spørge IND til indstillingen. Vi er ikke alle lige dygtige og nogen kan altså godt være blevet fortalt noget uden det behøver at være rigtigt.(ang kopi minarelli)

Vedkommende der startede denne tråd har åbenlyst en smule erfaring med knallert men mangler en del detaljer( som jeg selv ;))

Jeg gider slet ikke "forsvare" hverken den ene eller den anden i den her sag.
    Jeg ville bare ønske at tonen var anderledes så alle fik noget brugbart ud af sitet her.

Det er smadder ærgeligt når det ender ud i den slags som på tråden her.

Men jeg VIL sige at jeg også synes at pgo motoren LIGNER en kopi af en mina.
    Men det gør den selvfølgelig ikke magen til en minarelli.
    Cylinder opsætningen(vertikalt) og motor udformning minder lidt om en mina.

Herren ved vel bare ikke bedre.... smiley

• #11   3. jul 2014 Ralle smut ud af mit opslag hvis du ikke kan hjælpe og tá din bumset ven med for kan ikke bruge jeres pis til noget tænk sig dette stadig er baby galleri mange år siden jeg har brugt denne side men stadigvæk det samme som det plejer !

John jeg har genneli knæk på der sidder en begrænsning i forrøret sidder der flere?

• John B
    John B Tilmeldt:
    jun 2014

#12   3. jul 2014 Det tror jeg ikke men jeg ved det ærlig talt ikke.
    Men du kan ihverfald da tjekke den anden ende. Om den er plumberet så røret kun er halvt så tykt.

Jeg er ikke inde i de nye knæk potter da jeg ikke har kørt med en sådan i 15 år smiley

Kommentér på:
Tuning af aerox

Annonce