{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
587 visninger | Oprettet:

Hurtig hjælp søges! {{forumTopicSubject}}

Hej Sg, jeg købte en pgo hot 50 i forgårs, jeg fik den meget billigt og da jeg har solgt min senda, så købte jeg den til de sidste par måneder inden jeg får kørekort.
Den har et problem med at den overhovedet ikke kommer op over 30 km/t!
Sælger sagde at den var blevet hovedrenoveret i motor med ny krumtap, lejere, stempel, stempelringe osv osv men problemet er at den ikke kan køre mere end 30 på speedometeret selvom alle begrænsninger er væk. Jeg har værksted og har haft motoren skilt af fuldstændig og sælgeren løg ikke, alt er nyt på den udover cylinder. Jeg har prøvet at tage komplet kobling, variator og rem af fra min fars pgo t-rex men uden held. Jeg har prøvet at tage luftfilter af, udstødning af, for at se om det skulle være blokeret men stadigvæk intet resultat.
Knallerten starter virkelig virkelig nemt bare ved et enkelt tryk på el-start men den kommer bare ikke over 30 km/t og det tager mindst 200 meter før den kommer op på 30 km/t mistænker at det er cylinderen men hvad tænker i ??
Jeg håber at der er en venlig sjæl som vil hjælpe mig, da jeg er ved at være på bar bund og jeg aldrig har oplevet lignende før smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hurtig hjælp søges!
Kommentér på:
Hurtig hjælp søges!

Annonce