{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
808 visninger | Oprettet:

Mikkel M
Mikkel M
Tilmeldt:
9. maj 2013
Følger: 1 Emner: 10 Svar: 26

Puch Maxi P {{forumTopicSubject}}

Hej, sidder her med min puch maxi p og jeg vil rigtig gerne have den lidt op i fart. Først havde jeg tænkt mig at geare den men har hørt at at hakke stemplet og fjerne plumben skulle give den mere fart. Jeg kommer så til at tænke på at hvad jeg lige præcist skal gøre da min udstødning er skruet fast i cylinderen med sådan nogle selv skruende lorte skruer og jeg får ikke lortet på igen hvis jefg tager det af.... er det muligt at gøre det med udstødningen på? smiley
- Er der ellers andre tunings metoder? smiley


Kommentarer på:  Puch Maxi P
  • Mikkel M
    Mikkel M Tilmeldt:
    maj 2013

    Følger: 1 Emner: 10 Svar: 26
    #1   26. aug 2013 eller er er der i så fald noget jeg kunne skifte på det gamle lort der kunne få den op i fart? smiley

  • #2   26. aug 2013 at bore og hakke den vil gøre at den får mere kraft og når du skal gøre det skal du have gearet den lidt op så får mere topfart, men ikke for meget for så mister du optrækket smiley
    på en Puch maxi k og Kl ved jeg at 1 tand ekstra på fortandhjulet giver 2,5 km/t så vil tro det også er sådan på p smiley
    så 2 tænder ekstra foran giver 5 km/t og 4 tænder giver så 10 km/t og så videre smiley
    men den vil selvfølgeligt også få mere fart selvom du ikke geare den men kun bore og hakker smiley


  • #3   3. sep 2013 Min Maxi P kørte med en 14/47 gearing og den gik knap 45 uden plumb bare smiley

Kommentér på:
Puch Maxi P

Annonce