{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
656 visninger | Oprettet:

De klogeste af de klogeste {{forumTopicSubject}}

Hej SG eksperter!

Søger en gut som VIRKELIG ved hvad han snakker om og kan begrunde sine svar. Alle andre som bare kommer med et svar som ikke virker seriøst eller ingen begrundelse har vil blive ignoreret.

Jeg har smidt en Yasuni R på min Speedfight 2 idag inden den kom på havde jeg også smidt en 21mm R-setup sport karburator på. Det vil så sige at den mangler en masse indstilling, men lidt tips og tricks ville være super lækkert fra nogle som har forstand på det.

Den har svært ved at starte - Det vel nok fordi jeg ingen choker har på.
Men når jeg endelig får den igang, så skal der gerne lige gå 10-15 sekunder før jeg kan begynde at køre på den. Ellers kan jeg risikere den går ud. Skyldes det problem at nålen skal indstilles? eller er det bare på med en choker også kører det ? smiley

2. problem
Når den så er igang, hakker den lidt afsted INDTIL den har modtaget gas i 4-5 sekunder/når den får bevæget sig over de 30-40 km/t - Skyldes det trimfejdre? eller er det også noget med benzin/luft

3. Problem
Jeg kører normalt bare med gassen så den LIGE kan tage fat, men når den så rammer topfart og jeg så går over til at give fuldhane. Så giver den KUN højst 5 km/t mere, selvom jeg nok giver 3/4 MERE gas. Skyldes det dysen/nål/luft ? eller kan det være noget med at remmen ikke kan køre helt ud ? smiley

PS: Kan godt tage en video af diverse "problemer" hvis det kan hjælpe, så i bedre kan se hvad jeg mener og så i kan høre om det hele lyder rigtigt.

Sætter meget pris hvis nogle af jer knallert/bane eksperter kan komme med nogle tricks smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  De klogeste af de klogeste
Kommentér på:
De klogeste af de klogeste

Annonce