{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
568 visninger | Oprettet:

dør ved fuld gas! {{forumTopicSubject}}

hej sg. har et problem. min puch maxi kan kun køre hvis jeg giver den halvt gas. hvis jeg giver den fuld gas så trækker den ikke og hugger på en underlig måde. hvis jeg har kørt lidt kun med halv gas så hvis jeg gir fuld gas igen så hvis jeg ik slipper så dør den til sidst smiley
opsætning. karbu 19,5mm, 70ccm, 28ø udstødning. dysen i karburatoren er 70.

hvad kan være galt?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  dør ved fuld gas!
  • #1   15. jul 2013 måske skal du efterse platinerne smiley

  • Niels V
    Niels V Tilmeldt:
    okt 2009

    Følger: 1 Svar: 21
    #2   16. jul 2013 Hej,
    Det kan self være mange ting - men prøv engang med en større hoveddyse...70 lyder ikke af meget til en 70 ccm med en 19,5 mm carb. Prøv med en 80´er hvis du har een...er den for stor, firtakter den jo bare ved fuld gas - men så ved du at det er der den er gal, hvis den ikke dør.
    Du skal også checke din svømmerhøjde...hvis den er for lille kan den opføre sig som du beskriver. For jeg går ud fra at benzinhane og filter er OK ?
    Hvis du har luftfilter på, så prøv at tage det hele af - kun for at teste om det giver nogen ændring.
    Der sker jo naturligvis aldrig noget ved at checke tændingen - og til en 70 ccm er 1 mm BTDC rigeligt i fortænding...og så med ,45 i platinafstand self.
    Med venlig hilsen
    Niels Vangsøe


  • #3   16. jul 2013 ok jeg har taget luftfilteret af og den kører meget bedre nu. skal den så ikke have mindre dyse??

  • Niels V
    Niels V Tilmeldt:
    okt 2009

    Følger: 1 Svar: 21
    #4   20. jul 2013 HEj
    Det tyder jo så på at dit luftfilter enten er stoppet, er for lille eller er for ringe en kvalitet....motoren skal jo have det luft den skal bruge, selvom der er filter på. Få det fikset - og så kan du begynde at dyse den rigtigt ind.
    Med venlig hilsen
    Niels Vangsøe


Kommentér på:
dør ved fuld gas!

Annonce