{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kraftig hvid røg og olie ud af potten.
  • #3   14. jul 2013 Er undervejs med tilkørsel, og hældte 2.5 cl fuldsyntetisk til 1.5 liter 95 benz.

• #5   15. jul 2013 2% til 5 liter er 10 cl, right? Så må 1 liter jo være 2 cl olie, for at blive 2%, så er det vel ikke for lidt. (Er ikke ligefrem verdensmand til matematik, men passer det ikke meget rigtigt?)

• #7   15. jul 2013 det er også mig der skrev forkert, fyldte et 2 cl shots glas 1 og en ½ gang, så det er vel 3 cl. Så det passer vel meget godt. Men så forstår jeg stadig ikke hvorfor den ryger for meget, for dysen er ikke for stor, ikke så stor at det kan mærkes overhovedet

• #8   15. jul 2013 setup? muligvis brug delsyntetisk olie.

• #9   15. jul 2013 Tjek profil for setup. delsyntestisk rister jeg bare cylinder med.

• #10   15. jul 2013 1 deciliter (100 milliliter) 2-taktolie, til 5 liter benzin, giver en 2% blanding.
    Alle scootere og knallerter skal ikke køre med mere end 2% olie i benzinen, dette gælder også tunet scootere og knallerter.

Den 2-taktolie man kan købe i dag, er enten DEL eller FULDsyntetisk, hvilket giver motoren meget bedre smøring, allerede ved lave temperaturer, samt at det bedre blander sig med benzinen osv

• #11   15. jul 2013 Jeg vil dog altid anbefale en FULDsyntetisk 2-taktolie til tunede motorer, da fuldsyntetisk olie smøre allerede ved kold motor, og derfor giver en tunet motor den bedste smøring.

• #12   15. jul 2013 Er den vandkølet?

• scootergrisen
    scootergrisen Tilmeldt:
    jun 2013

Følgere: 23 Svar: 2.501
    #13   15. jul 2013 Hvis den har olietank og oliepumpe så skal du ikke putte olie i benzinen.
    Det gør oliepumpen automatisk.
    Så hvis den både får olie fra oliepumpen og i benzinen så får den jo rigeligt (for meget).

Så næste gang du tanker så lad være med at bland olie i benzinen. Også skru udstødningen af og se om du kan hælde olie ud af den hvis der ligge noget i bunden også sæt den på igen og kør en lang tur sådan at udstødningen bliver varm så olie kan brænde af.

• #14   15. jul 2013 Hvid røg er helt normalt når motoren er kold.
    Det bør forsvinde når den er varm.
    Hvis den er vandkølet og og skyder hvid fugtig røg ud, så er toppakningen stået af.

Kommentér på:
Kraftig hvid røg og olie ud af potten.

Annonce