{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.946 visninger | Oprettet:

Miki
Miki
Følger: 5 Følgere: 80 Emner: 286 Svar: 1.427

Puch maxi k små tuning! {{forumTopicSubject}}

Hey hvad kan en puch maxi k yde med en 38 mm boret cylinder med 6 skyllekanaler, std topstykke, biturbo udstødning med 25 mm forrør, std karburator som er 12 mm bare evt dyset op & ellers std gearing men giver det noget til denne opsætning at smide et 14 tands tandhjul på foran & et 38 tands tandhjul på bagerst? Håber på en 60 km/t med et ok optræk... Den cylinder jeg har kigget på er fra west import & hedder cylinder 38 mm racer lux & koster 575 kroner...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Puch maxi k små tuning!
  • #2   8. jun 2013 Hvorfor 15 mm karburator?? Er en 12 mm std karburator dyset op ikke nok? Men hvad giver dette kit så

Puch maxi 38 mm kit/bing som koster 630 kroner?? Bare med cigar udstødning & gearing 14/45??

• #3   8. jun 2013 Det kit er fra west import smiley

• #4   8. jun 2013 jo større kabu du har jo bedre bundtræk har du, som jeg har forstået det, jeg ville også HELT 100 sige du skulle ah en 15 mm kanu på, det kit med en god udstødning på vil du køre jaa omkrign 55-60 km/t med den rette indstilling
    faren ved at køre med en 12 mm kabu ville være at den ikke får helt nok benzz og så på en LANG tur MÅSKE og siger kun måske ville den sætte sig, og det er låårt
    hvis du har flere spørgsmål, kan du skrive til mig hvis du gider, så vil jeg MEGET gerne hjælpe dig så godt jeg kan smiley

• #5   8. jun 2013 og det kit der hedder lux fra west er et SUPER kit

• #6   8. jun 2013 Hvad hvis jeg smider det sæt på som hedder lux med 45 mm cylinder & en 21 mm karburator??

• #7   8. jun 2013 så kan du med den rette gearing køre 90 men det er så med et lidt sladdent optræk, jeg køre selv med 45 mm dog det fra mk racing med membran, og jeg ahr 15/40 og jeg køre omkring 80 smiley

• #8   9. jun 2013 Okay smiley hvad kan jeg kører med det kit som hedder puch maxi 38 mm kit/bing for der er en 15 mm karburator med jo & så montere jeg bare en cigar udstødning smiley eller hvad med det kit som hedder cylinder 38 mm racing std kvalitet også med en cigar udstødning?? Kan det kit som der ikke følger en 15 mm karburator med til kører med en std karburator?? Giver en af de kit her en topfart på 50-60 km/t eller?

• #9   10. jun 2013 Med det kit fra west-import der hedder 38mm kit/bing eller Dellortro(de er lige gode bare hvilken kaburator, man har lyst til)
    Og en hvilken som helts udstødning med 28 mm forrør vil den køre omkring ja de 55-60
    Men du kan altså også købe en anden tun udstødning, jeg har en bassanger liggende som jeg fik med til det 45mm membran kit de har
    Jeg bruger den ikke da jeg syntes en crom uds er Coolere på en maxi, men du kan lige skrive en pb hvis den har interesse. Det er en maxi udstødning der er bedst

Kommentér på:
Puch maxi k små tuning!

Annonce