{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.541 visninger | Oprettet:

Miki
Miki
Følger: 5 Følgere: 80 Emner: 286 Svar: 1.427

Tun cylinder + cigar til puch maxi k {{forumTopicSubject}}

Hey har kigget på nogle forskellige hjemmesider & har fundet west import meget interessant efter I her på sg har anbefalet mig at kigge derinde...

Vil smide en cigar udstødning på min puch maxi k men er det ikke bare et ophæng som ska' samle forrør & udstødningspotten eller er der en pakning imellem??

Så har jeg også fundet en 45 mm cylinder samt et 45 mm topstykke som skulle være god kvalitet & hedder cylinder 45 mm racer lux... Kan jeg kører med cigar udstødning & dette cylinderkit med en 12 mm standard karburator?? Eller ska' der en 15 mm karburator til & hvis der ska' en 15 mm karburator til kan jeg så benytte den cylinder som hedder cylinder 38 mm racer lux med en cigar udstødning uden at skifte min standard 12 mm karburator ud for vil godt undgå at skifte min standard karburator ud da jeg vil ha' at min maxi kører så langt som muligt på benzinen smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tun cylinder + cigar til puch maxi k
  • SEB J
    SEB J Tilmeldt:
    jul 2006

Følger: 1 Emner: 5 Svar: 991
    #1   4. jun 2013 Du skal købe lux cylinderen,den er altså iorden,kender flere her i horsens der har den,bare brug 12mm karburator der er dyset op.
    Cigarudstødning skal bare samles,der er ingen spændebånd,men den er tæt.

• #2   4. jun 2013 Så jeg ska' bare smide forrøret ind i potten også er udstødningen tæt & virker 100%??

• #3   4. jun 2013 Larmer en cigar udstødning? Men hvor hurtigt kan jeg kører med en 45 mm racer lux cylinder med et 45 mm topstykke + cigar udstødning & standard gearing samt min 12 mm bing karburator som er dyset op?

• SEB J
    SEB J Tilmeldt:
    jul 2006

Følger: 1 Emner: 5 Svar: 991
    #4   4. jun 2013 En cigar udstødning er den mest lydløse udstødning til maxi,jeg vil tro du kører 65-70kmt.

• #5   4. jun 2013 Så 65-70 km/t med et 45 mm cylinderkit?? Men er det bare at smide forrøret ind i potten altså den cigar udstødning?? Eller hvordan samles den

• #6   4. jun 2013 Så 65-70 km/t med et 45 mm cylinderkit?? Men er det bare at smide forrøret ind i potten altså den cigar udstødning?? Eller hvordan samles den?? Er det den bedste udstødning jeg kan købe hvis jeg tænker ydelse til mit 45 mm cylinderkit??

Kommentér på:
Tun cylinder + cigar til puch maxi k

Annonce