{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
283 visninger | Oprettet:

Flere HK til Puch {{forumTopicSubject}}

Hej alle.

Jeg har lavet min morfars gamle Puch Maxi K som han har haft i mere end 30 år. Den starter næsten på første hug og køre ret sløvt. Topfarten ligger på 22.6KM/h og den holder den nogle lunde. Mit spørgsmål til jer er så hvad jeg kan gøre for at få den til at køre omkring de 30KM/h og trække lidt bedre?

På forhånd tak! smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Flere HK til Puch
  • #1   10. maj 2013 den skal sq nok bare have en omgang service.
    renset udstødning og have nyt tændrør og nyt skum i filteret og renset karburator

• #2   10. maj 2013 Som "KP" siger.
    Udstødning kan du skifte (hvis den altså ikke er original, det ville være synd) ellers kan du hælde benzin igennem og brænde det af, så sodet bliver ædt af ilden.

Stempelringe er også en mulighed, så den får noget mere kompression, men en karburatorrensning er helt klart step nr. 1!

• #3   10. maj 2013 Skum i filter ret dårlig ide..
    1. det er ikke beregnet til at skille ad
    2. Det er metalnet i filter.

Men rens udstødning, gerne der problemet er på en gammel maxi smiley

• #4   10. maj 2013 Det lyder meget fornuftigt det med udstødningen, det er en original udstødning og jeg har derfor ikke tænk mig at skifte den, den skal bare have en omgang til at fjerne rusten på ydersiden. Stempelringene kan det ikke være da de blev skiftet for seks år siden(Men dog blev den ikke kørt). Tror jeg ordner udstødningen i morgen.

Tak for de gode svar smiley

• #5   10. maj 2013 metal eller skum whatever. er det tilstoppet af støv og skidt efter 6 års stilstand og 24 års kørsel skal det skiftes.

Kommentér på:
Flere HK til Puch

Annonce