{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
596 visninger | Oprettet:

Std dyse {{forumTopicSubject}}

Hvad vil det gøre af forskel at skifte dyse på min derbi med 6 gear, v6, 14/53 gearing og resten std?
Lige nu render den omkring 80, men hvad vil det gøre af forskel hvis jeg nu sætter en endnu større dyse i end std?
og kan den godt bare køre med std dyse? smiley

Mvh Kasper


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Et Ifø toilet der nogengange løber . 590 kr.
  • build my bed 600 kr.
  • Opsætning af 2 væghængt sengeborde 375 kr.
  • Slå græs 440 kr.
  • Putting up paintings and pictures on the Wall 3.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Std dyse
Kommentér på:
Std dyse

Annonce