{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
520 visninger | Oprettet:

Stempelringe {{forumTopicSubject}}

Hey jeg var hjemme hos en ven idag for at hjælpe ham med at sætte hans athena tun på hans puch men da vi så er igang med at sætt cylinderen på knækker den ene stempelring smiley
Har i nogle ideer til hvordan vi nemmere for cyllen på uden at smadre det hele?
Hvordan gør i?

P.s kan krumtappen godt holde til det athena tund fra stc.dk?

Ses smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle et skab 700 kr.
  • Klippet buskas ned 1.500 kr.
  • Montere kattelem og lave hul 1.500 kr.
  • Sætte køkkenlåge fast igen 750 kr.
  • Udskiftning af termostater på 3 radiatorer 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Stempelringe
  • #1   24. feb 2005 Smør alt rigtig godt ind i 2 taks olie. Derefter montere du begge stempel ringe på stemplet, og sørger for at de sidder rigtig (så der hvor stempelringen er delt, går op i den lille pind der er på stemplet, for at stempel ringen kan gå helt ind, og sidde rigtigt. Og så starter du med at montere stempel på krumtap. Derefter montere du bundpakning, og så skubber du cylinder ind over. Og så tager du den første stempel ring, og med fingrene trykker den helt ind til stempel, og skubber cylinderen ud over den. Efter det gør du det samme ved den anden stempelring. Det kan være lidt svært første gang cylinderen bliver monteret (hvis det er nyt), men bare lidt tålmodighed.

• #2   24. feb 2005 ok så jeg montere stemplet på krumtappen tilsidst eller hvad?
    (tak for alle de hahaha kan ikke ikke komme med nogle mere seriøse svar eller er det fordi i ikke selv ved det hmmm tror jeg)

• #3   24. feb 2005 Nej. Du skal først smøre det ind i olie, og så montere stempel ringe. Derefter montere du stempel på krumtap, og så montere du bundpakning, og derefter cylinder.

• #4   24. feb 2005 Ok Takker mange gange smiley

• #5   24. feb 2005 Ja rigtigt nok og så toppakningen og topstykke... og husk:
    Spænd over kryds på topboltene!

rækkefølge:

1 4
    3 2

og bliv ved sådan.

Kommentér på:
Stempelringe

Annonce