{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
260 visninger | Oprettet:

Metra Kit R-Line på højde med? {{forumTopicSubject}}

Hej derude, jeg har lige fået mit Metra Kit R-Line hjem idag, samt en 19mm karburator, men jeg ved ikke helt hvad dyse jeg skal bruge, og man kan ikke finde R-Line kittet på stalkerzones dyseberegner, så ville være en stor hjælp hvis der var nogen der vidste hvad det lå på højde med, så jeg har et nogenlunde sted at starte, hvis i evt. Har nogle tal fra erfaring med R-Line og ville smide dem ind kunne det også være en stor hjælp, på forhånd tak smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Metra Kit R-Line på højde med?
  • #1   4. apr 2013 Jeg er enig med nightstoner med at du skal starte oppe og gå nedad indtil du finder den, hvor den kører bedst. Det er en god idé at afmåle en strækning og så med et stopur tage tid på hvor lang tid det tager fra stillestående at køre den strækning med fuld gas hele vejen, så du kan finde ud af hvilken der er bedst uden at det bare bliver din føling. smiley

Husk dog at motoren skal være varm når du begynder at prøve med dem der ikke er helt tossede, for at sikre dig at den hurtigere accelleration ikke skyldes en varmere motor. smiley

• #2   4. apr 2013 Metra Kit R-Line?

Mener du ikke MK R-Line?

(Mærket MK er IKKE Metrakit)

Kommentér på:
Metra Kit R-Line på højde med?

Annonce