{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
277 visninger | Oprettet:

michael j
michael j
Følger: 1 Emner: 26 Svar: 52

Starter kun med hånd foran karb. why!! {{forumTopicSubject}}

Ja nu kommer der en lidt læneger forklaring så i kan sætte jer ind i problemet.

Jeg har en cpi popcorn Jeg har for et stykke tid siden skiftet krumtap, efter skiftet kørte den ad lort, men fik dog indstillet min 21 mm amal karb. Så havde jeg gjordt et eller andet igen, kan ikke huske hvad. men den kørte så ad lort til igen. troede det var fordi det var amal, så solgte den, og fik en 21mm D'O istedet. I mellem tiden hvor jeg ventede på min nye D'O så kørte jeg rundt med std karb. den fungerede helt perfekt hakkede ikke overhovedet. så fik jeg min D'O satte den på men den kunne ikke starte kun med en hånd foran og man skal variere luften med hånden, ellers går den ud. Satte så std. på igen og den kørte godt igen.

Jeg har så nu sat athena racing på og tør sgu ikke køre med std karb. da jeg er bange for den sig, så jeg håbede at D'O nu ville virke, men den gør sgu det samme.

Har prøvet dyserne: 88-82-105 og den gør det samme. Tændrøret bliver helt våd og meget sort.

Hvad fanden skal jeg gøre, de gamle her hjemme er ved at være trætte af det og siger at jeg skal sælge lortet

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Starter kun med hånd foran karb. why!!
  • #1   24. mar 2004 hmm, det lyder da godt nok som om den får for meget luft...enten skal den omdyses, ellers skal du have et "tykkere" luftfilter..

• #2   24. mar 2004 hmm vil lige se om nogen har løsningen på det her men jeg har godnok accepteret at jeg skal starte med hånden fra karbu hvergang med mindre den er varm....

• michael j
    michael j Tilmeldt:
    okt 2003

#3   24. mar 2004 Ja men har prøvet både std. og powerfilter.

Til dig den anden, den kan heller ikke stå i tomgang når jeg har fået den sartet, altså medmindre jeg bliver ved med at holde min hånd foran. så den går ud også når jeg har fået den startet hvis jeg fjerner hånden, den kan godt køre hvis man holder hånden for, men kan sgu ikke sidde og gøre det hele tiden.

• michael j
    michael j Tilmeldt:
    okt 2003

#4   24. mar 2004 Ved det ikke har noget med tomgangsdysen at gøre.

Det med choker er heller ikke problemet da jeg har manuel.

• #5   24. mar 2004 Hvis tændrøret er sort og fedtet... så er det fordi den får for meget gas og dør... Tror os det derfor den kører bedre med mindre karbu. Så mit råd er at gå endnu længere ned i dyse indtil tændrøret får en pæn lysebrun farve.

• #6   24. mar 2004 MMM jeg har også manuel choker men den er ikk "kraftig" nok til at starte den...

• #7   24. mar 2004 jeg køer med en 90 dyse og den er SLET ikk go nok der sker ikk noget på håndtaget efter halvgas så medmindre jeg vil sætte min cylinder og køre 40 så skal jeg har mindre dyse...

• michael j
    michael j Tilmeldt:
    okt 2003

#8   24. mar 2004 Ja jeg er sgu også lidt bange for at gå for langt ned i dyse, så jeg tror problemet måske ligger ved studsen, noget falsk luft eller sådan noget.

Kommentér på:
Starter kun med hånd foran karb. why!!

Annonce