Starter kun med hånd foran karb. why!! {{forumTopicSubject}}
Ja nu kommer der en lidt læneger forklaring så i kan sætte jer ind i problemet.
Jeg har en cpi popcorn Jeg har for et stykke tid siden skiftet krumtap, efter skiftet kørte den ad lort, men fik dog indstillet min 21 mm amal karb. Så havde jeg gjordt et eller andet igen, kan ikke huske hvad. men den kørte så ad lort til igen. troede det var fordi det var amal, så solgte den, og fik en 21mm D'O istedet. I mellem tiden hvor jeg ventede på min nye D'O så kørte jeg rundt med std karb. den fungerede helt perfekt hakkede ikke overhovedet. så fik jeg min D'O satte den på men den kunne ikke starte kun med en hånd foran og man skal variere luften med hånden, ellers går den ud. Satte så std. på igen og den kørte godt igen.
Jeg har så nu sat athena racing på og tør sgu ikke køre med std karb. da jeg er bange for den sig, så jeg håbede at D'O nu ville virke, men den gør sgu det samme.
Har prøvet dyserne: 88-82-105 og den gør det samme. Tændrøret bliver helt våd og meget sort.
Hvad fanden skal jeg gøre, de gamle her hjemme er ved at være trætte af det og siger at jeg skal sælge lortet
aug 2003
Følger: 1 Scootere: 1 Emner: 20 Svar: 95
jan 2004
Følger: 1 Scootere: 2 Emner: 7 Svar: 106
okt 2003
Følger: 1 Emner: 26 Svar: 52
Til dig den anden, den kan heller ikke stå i tomgang når jeg har fået den sartet, altså medmindre jeg bliver ved med at holde min hånd foran. så den går ud også når jeg har fået den startet hvis jeg fjerner hånden, den kan godt køre hvis man holder hånden for, men kan sgu ikke sidde og gøre det hele tiden.
okt 2003
Det med choker er heller ikke problemet da jeg har manuel.
aug 2003
Følger: 1 Følgere: 1 Scootere: 1 Emner: 11 Svar: 76
jan 2004
jan 2004
okt 2003
Starter kun med hånd foran karb. why!!