{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kymco Agility
  • Reject ™
    Reject ™ Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    jan 2012

    Følger: 12 Følgere: 54 Scootere: 4 Emner: 13 Svar: 6.143
    #1   29. nov 2012 Sælg den og køb noget andet, ellers skal du have fundet den store pung og have gang i noget 90cc kit, anden knast, karburator, udstødning, gearing, og så er der stadigt ingen garanti for du kan ramme 90 ægte på gps, selv en 125cc gy6 døjer med at ramme den hastighed standard.

    Du kan jo passende starte med at læse denne tråd.
    (link fjernet)


  • #2   29. nov 2012 Okay, tak jeg vil så prøve at sælge den.

  • #3   29. nov 2012 Altså siden Kymco Agility 125 kun har en tophastighed på 105 km/t med dobbelt så mange hestekræfter kræver det en del, men så alligevel ikke, idet 125cc'eren ikke er optimeret så meget som den kunne være.
    Først og fremmest, fjern begrænsningerne, skift til Malossi Multivar og til Malossi x-kevlar rem (fordi den er en smule længere), så burde du have en topfart på 72 km/t gps og stadig være i stand til at ramme maks. gearing og maks. omdrejninger. For at få flere omdrejninger skal du have en helt ubegrænset CDI idet fjernelsen af begrænsningen i den originale blot flytter begrænsningen til 9000. Det giver dog fare for flydende ventiler, men jeg har haft min scooter som standart (kun udstødning skiftet og indsprøjtning til at styre tænding) oppe på 12.400 omdr. uden at der skete noget, mens den stod på hovedstøttebenet, men dér lød den som om den kunne springe i luften kort efter.

    Al skift af motordele vil uden en øgning af enten gearing eller omdrejninger kun give optræk og intet topfart.

    Fordi effektbåndet er så smalt vil du heller ikke få noget videre ud af at øge omdrejningerne, så hold dem i stedet på det optimale omdrejningstal og øg gearingen. Jeg aner ikke hvor meget det vil give i topfart, men det er muligt at du så bliver nødt til at skifte sådan noget som cylinder og knastaksel for at have kræfter til at komme derop på maks. hastighed så. smiley
    For at få så meget kraft på som muligt, så sørg forresten også for at forbedre gnisten med anden tændspole og et iridium tændrør, så du er sikker på at benzinen forbrændes så godt som muligt. smiley


Kommentér på:
Kymco Agility

Annonce