{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
347 visninger | Oprettet:

hjælp med hot {{forumTopicSubject}}

Davs SG

Jeg har i lidt tid overvejet at pille lidt ved min hot, uden at bruge den store klat penge. Det skal være noget der kan sættes på igen til hver en tid. Kan man gøre så den kører hurtigere uden at købe noget tun til den? Og i så fald, hvis man fjerner et eller andet, tager de så f.eks. karburatoren hvis jeg har pillet et eller andet af den?

Takker smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hjælp med hot
  • #1   18. nov 2012 Tag skiven i variatoren, begrænsningen i luftfilteret og tag tragten i studsen

  • #2   18. nov 2012 Med begrænsningen i studsen og luftfilteret skal du dog skifte dyse. Dette er dog ikke særlig dyrt, og jeg mener at du skal fra standart 72 op til 74-76 hvis jeg husker rigtigt, hvad jeg har hørt andre sige. smiley

  • #3   18. nov 2012 Okay, hvordan piller jeg skiven og det der? Hvis jeg gør det hele hvor hurtigt kommer den så til at køre? smiley

  • #4   18. nov 2012 Skiven pilles ved at du fjerner variomøtrikken og den yderste remskive, hvorefter du kan fjerne en metalring der sidder på glidebøsningen. Begrænsningen i studsen fjerner du ved at afmontere luftfilter, karburator og studs, hvorefter du fjerner tragten.
    Begrænsningen i luftfilteret fjerner du ved at åbne luftfilteret og fjerne den. Du kan søge en masse guides til hvordan man gør dette samt hvordan man skifter dyse og justerer blandingen ved tomgang, men det er stadig en god idé at gøre det med en der har prøvet det før, så du er sikker på at du ikke ødelægger det. smiley


  • #5   18. nov 2012 Mange tak alle sammen smiley

Kommentér på:
hjælp med hot

Annonce