{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Racing Exhaust TECNIGAS Next R, for HONDA SFX
  • #1   13. nov 2012 ja den fin dog anbefales det at give dem varmefast klar lak da den de har er ikke ret tyg

• #2   13. nov 2012 er den bedre end en Giannelli Go har nemlig den på nu og den køre 90 km/t med Giannelli Go hvad vil den så komme op på med Racing Exhaust TECNIGAS Next R ? smiley

• #3   13. nov 2012 ca 100

• #4   13. nov 2012 Så lad da vær med at købe Tecnigas thansen udstødning.. Så køb da en ordenlig knæk udstødning i stedet smiley Kommer an på hvilken cylinder osv der sidder på din scooter, hvor hurtigt den kommer til at køre.

• #5   13. nov 2012 6840 ~ daniel a ~

TG er så bare en af de meste anderkøndte mærker inden for tuning og bliver brugt til de vildeste tun i fks tyskland. den enste grund til hated her hjemmer er at det er thansen der sælger dem. men bare fordi thansen sælger dem her hjemme gør dem jo ikke ringe. og slet ikke når de bliver brugt i stor stil i udlandet

• #6   13. nov 2012 Soulen: Det kan da godt være, men hvorfor ikke bare købe en Yasuni Z eller R når han alligevel kun har TP Trophy på? Hvorfor så spilde penge på en Tecnigas udstødning? Scooterens værdi falder også drastisk hvis han smækker den på.

• #7   13. nov 2012 det kommer af på hva han vil jo. har han i sinde at tune den yderliger så TG skal han bare have farten til en billiger pris er en YZ eller YR at fortrække. men vi ved ikke hva han vil. dog ved at at på længre sigt hvis han behandler den med klar lak så vil han få mere ud af TG en de andre 2

• #8   13. nov 2012 Hvordan vil han få mere ud af tecnigas'en? Stil lige nogle punkter op

Jeg genbruger mit eget argument: Så snart man ser en sportstunet scooter og den så er med Tecnigas, så falder den sku i værdi, om du vil det eller ej.

• #9   13. nov 2012 Men ja: Ikke at Tecnigasen er en dårlig udstødning, min erfaring er bare at de larmer, og så synes jeg Yasuni's design bla. ang. drejning af lydpotte er federe smiley

• #10   13. nov 2012 ja larmer det kan vi nemt blive enige om. men lige gyldigt hva han vælger vil politiet spotte knæk udstødningen.

og den med at den falder i pris passer ikke. det kommer sq helt af på hvordan den køre samt yder og det vigtigste at maskinen er passet på det er de enste afspekter der spiller ind.

det er noget helt andet vis du har en maskine med scooter-dele.dk lort på din maskine så falder den ja men ellers ikke

• #11   15. nov 2012 men hvis den larmer for meget tror jeg ikke jeg vil have den, for er blevet stoppede før og politiet sagde det var fordi den larmede så fucking meget. og nu har jeg en go udstødning, nu siger alle i byen den stille efter det smiley

• #12   15. nov 2012 så tag da en silent pro fra tg ligner orginalen og er ikke så nem at spotte som fks gg og mange andre de i forvejen kender

Kommentér på:
Racing Exhaust TECNIGAS Next R, for HONDA SFX

Annonce