{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
417 visninger | Oprettet:

Nye plader? :D {{forumTopicSubject}}

Hey, har min jog. Har det som om den drukner, jeg åbner så og tjekker membranen. Har fået et tip om at hvis jeg blæser i den og den lyder som en elefant skal der nye plader i, behøves der det?
Og hvilke plader skal der i?

http://www.scootergalleri.dk/video/diverse_scooter/102402-nye_plader_p?status=1

Opsætning: Standard Jog blok.

~ Cylinder - Stage6 Sport Pro 47,6 Ø10 mm.
~ Krumtap - Malossi MHR Ø10 mm. (16.000 Omdr.)
~ Nåleleje - Malossi MHR Ø10 mm.
~ Krumtapslejer - SKF C3.
~ Simmerringe - Stage6 SFK.
~ Karburator - 21mm Dellorto
~ Dyse -92
~ Studs - 28 mm.
~ Membran - Polini Evo.
~ Luftfiltrer - .Standard kasse med Polini Filter.
~ Variomatik - Malossi Overrange.
~ Ruller - Doppler 5 gram.
~ Killerem - Malossi X-Belt
~ Kobling - Malossi 107mm.
~ Koblingsklokke - Stage6 Wingcooler 107mm.
~ Udstødning - Techno Merlin (Søger en c16)
~ Tænding - Standard.
~ Gearing - Vides ikke.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nye plader? :D
  • #1   2. nov 2012 der skjal ikke nye plader i med mindre de ikke kan lukke , det er nemt at se om de gør det, og selv om de ike lukkede ville det ikke frembrunge det du siger,
    du skal nok indstile karburator , større dyse i, og den drukner ikke, den kan ikke tage gassen pga for lidt benz

• #2   2. nov 2012 Der sidder dyse 92 i nu, troede det var en 100 og troede den druknede så jeg har købt en 96 tror du det vel passe i? smiley

• #3   3. nov 2012 det ville være lettere og købe en ny membran, hvis du spænder pladerne for hårdt bliver de spændt ujævnt og vil ikke smide det samme benzin ind og det kan få din scooter til at køre meget underligt eller som du siger føles som om den drukner smiley

• #4   3. nov 2012 Det mener jeg så ikke er rigtigt det der.
    Den er ret ligeglad om de bliver spændt ujævnt luft og benzin kommer jo samme sted hen når det er igennem. Membranen gør kun det at al den luft og benzin den tager ind i krumtap huset når stempel ryger frem til top ikke kommer ud igen når stempel vender og går tilbage, for så er membran lukket i ,
    Er det en smule utæt mister man lidt, og det går LIDT ud over ydelse MEGET lidt, da det hele sker meget hurtigt så er der ikke tid nok til at den mister al trykket . Der i mod hvis man er en af dem der skruer sin motor ned i en lav pludrene tomgang, det går det jo langsomt og er der en lille utæthed så kan meget af det nå af fise forbi membranen og motor for i stå.

Så alt i alt,, hvis der er problemer med en membran vil du først se det i på lav tomgang men den sikkert kører fint med fuld gas

Så tilbage til problemetså skal du sikkert langt over 100 i dyse.

• #5   3. nov 2012 Stalker zones dyse beregner mener ikke du ikke skal over dyse 105 men det har jeg mine tvivl om. Men prøv ad, købe et dyse sæt.

Og siger den bare baaaaa når går ud når du giver gas så er det for lidt benzin og omtales: den vil ikke tage gassen!

Hvis den firtakter en del når der gives gas så er det for meget benzin.

• #6   3. nov 2012 MANGE TAK DRENGE! Første gang jeg egenligt gik et svar jeg kan bruge smiley

Kommentér på:
Nye plader? :D

Annonce