RS50 filter {{forumTopicSubject}}
Godaften i stuen.
Jeg har på et andet websted spurgt om følgende spørgsmål:
1. Jeg kunne godt tænke mig at vide hvilken gearing der ville passe til min RS50, der er intet tun på den, udover at den har fået fjernet plomberingen eller hva det hedder, så den kører 95 km/t. Kunne godt tænke mig bare at få et endnu mere rent optræk op til topfarten, ved hjælp af gearingen... og muligvis hvis man kunne få både optræk og topfart på det. Har ingen idéer om det, så spørger jer...
2. Jeg har 2 luftfiltrer og et par dyser fra min gamle sonic liggende, et lille skinnende blåt, og et stort rødt skumfilter... Så ville igen hører om jeg skal lave modifikationer på knallerten, såsom at skifte dyse, membran, studs eller andet for at få en af disse på... og hvad ville være bedst at sætte på?
Og har fået følgende svar:
1: et 13-fortandhjul skulle kunne gøre det
2: Jeg skulle bestille noget alu flexslange, og et somotia filter, og dysse den op til en str. #100...
Jeg kan for det første ikke finde det filter nogen steder, og ville høre om hvor at man kunne bestille den der alu flexslange og filteret henne. og om det er den rigtige størrelse dyse?
På forhånd rigtig mange tak
*Så kan det jo være at man kan få ferien til at gå med noget sjovt igen
mar 2004
Følger: 1 Scootere: 1 Emner: 20 Svar: 39
feb 2005
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 7
mar 2004
feb 2005
Og ville gerne have et luftlifter på, så den ikke lød som en symaskine på steroider
mar 2004
feb 2005
han har filter på, sin std. RS'er
så det må vel kunne lade sig gøre.
mar 2004
ikke 14½ som han skriver
feb 2005
mar 2004
men kan anbefale en udstødning meget... kunne virkelig mærke stor forskel da jeg skiftede min std. ud
feb 2005
feb 2005
feb 2005
RS50 filter