Hakker og sprutter, underlige lyde. {{forumTopicSubject}}
Hey SG.
Jeg har nogle problemer med scooteren som jeg ikke selv kan finde ud af hvad er, så derfor skriver jeg lgie nogle af de ting, som i måske kan svare mig på.
Malossi sport 70ccm
dellorto 19mm
malossi multiwar 2000
yasuni c16
Hej drenge, min scooter er begyndt at drille lidt.... I starten da jeg lige havde tunet scooteren havde den Techno Merlin udstødning på og 92 dyse. Det kørte den fint med. Så skiftede jeg til C16'ern og i starten fik jeg den til at kører meget godt 90-95 og fuld gas uden problem. Her på det seneste er den begyndt at hakke og sprutte osv. Jeg har prøvet at dyse op og ned med følgende dyser på scooteren: 88, 90, 92, 95, 98, 100. I følge stalkerzone dyse beregner ( den tager dog ikke hensyn til udstødning) men den siger et sted mellem 82-95, kan det passe? Kan det passe at den skal længere ned?
Hvis jeg sætter chokern til, kører den bedre, den hakker stadig lidt på toppen, men den kan trække hele vejen igennem, i stedet for bare 0-40 perfect også begynder den at brumme og kan ikke rigtig trække videre.... Kan det være dysen er for lav?
jeg kan ikke finde ud af det mere......... Udover det skal det siges, at når jeg slipper gassen pludseligt, når jeg har chokeren til, kommer der nogle metaliske lyde et eller andet sted fra.. Jeg læste noget om at, det kunne den gøre hvis det var noget med nålen?
Håber i kan hjælpe........
aug 2011
Følger: 1 Emner: 11 Svar: 53
jul 2010
Følger: 46 Følgere: 48 Scootere: 2 Svar: 289
Hakker og sprutter, underlige lyde.