{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
603 visninger | Oprettet:

Hvilken uds??? :-) {{forumTopicSubject}}

Opsætning:

Cylinder: 47mm Top Performance

Krumtap: Rms racer tap

Karburator: 21mm Dellorto

Luftfilter: Malossi E16

Membran: Polini

Variator: Doppler

Kobling: Malossi WingBell

Har denne opsætning.
Og jeg skal have smidt en knæk på. Hvad ville være smartest at købe, vil MAKS smide 1500 kr for en smiley


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Opsætning af spejl, spejlskab begge med lys og 3x afskærmning til bruserniche 3.000 kr.
  • Hæk klipning 2.000 kr.
  • Nedrivningsopgave 5.000 kr.
  • Afhentning af gamle fliser 800 kr.
  • Maling af hegn ca. 4x2m. Jeg har maling. 2.350 kr.
  • Vinduespudser 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvilken uds??? :-)
Kommentér på:
Hvilken uds??? :-)

Annonce