{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.081 visninger | Oprettet:

Tms S3, 4 takt. - Cdi begrænsning. {{forumTopicSubject}}

Hey :') !
Jeg står i lidt af et dilemma, jeg havde hørt hvis man kun klikkede ledningen fra, der gik ned til CDI boksen på en TMS S3, så ville man blive nødt til at pille nogle andre begrænsninger på scooteren også, da den ville drukne hvis man kun havde klikket ledningen fra, eller noget i den stil? Nogen der kan bekræfte det, og måske give lidt mere info på det område?
Fordi jeg vil helst kun klikke ledningen fra, og ikke andet, men hvis motoren drukner, eller der ikke kommer nok benzin rundt pga kun lednings begrænsningen til CDI boksen er taget,, så vil jeg godt lide vide det!
- Vil også godt høre jeres mening om en Tms s3, 4 takt smiley
Tak på forhånd!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tms S3, 4 takt. - Cdi begrænsning.
  • #1   5. maj 2012 er der en ledning som går ind til koblingen hvis der er det så klip den men hvor mange ledninger har du i din cdi for jeg mener ikke at man bare kan klippe en ledning

• #2   5. maj 2012 Havde bare læst et indlæg, med den enten ikke fik nok benzin, eller at den kunne drukne, efter ledningen var pillet fra hinanden, men det passer ikke så?
    Og du har ikke proppet en større dyser i?
    Så jeg kan sagtens bare pille den ledning fra hinanden uden at røre de andre begrænsninger, eller fixe noget på den, og så funker det? smiley

• #3   5. maj 2012 Så jeg kan sagtens bare pille ledningen fra hinanden og alt køre som perfekt? o: Mærkeligt, ikke det jeg læste det andet sted oO Men hvis du siger det virker, og du har en, så det jo nok rigtigt smiley
    er det en 4 takt du har? Hvis man overhovedet kan få den model i 2 takt.
    Men hvis du ved det ødelægger scooteren på længere sigt, og du KUN har pillet ledningen fra hinanden, hvorfor har du så ikke pillet vario skiven?
    Og tak fordi du besvare mine spørgsmål, er lidt ny på emnet smiley

• #4   6. maj 2012 Hvad synes du ellers om en tms s3? Er den værd at købe? Og tak fordi du svarede på det med ledningen, jeg er glad for jeg ved den kan klikket fra hinanden uden motoren mister benzin,

• #5   6. maj 2012 Vejer den meget da :b ??
    Overvejer virkelig at købe en, har fundet én næsten helt ny, selvfølgelig lidt brugt til 3500, og vil bare vide om det er det værd. Har du nogensinde haft nogle problemer med din?
    Og synes du den er værd at købe? Indtil videre, kan jeg ikke rigtigt finde nogle downsides ved det:p

• #6   6. maj 2012 Mener du med tung at køre rundt med d: ?
    Og ja, tror fandme også jeg køber den, har ikke fundet noget dårligt ved den endnu! Nem at tune, holder godt osv =)
    Indtil videre virker den fandme også nice (:

• #7   6. maj 2012 Har du en side hvor jeg kan købe dele til den? Hørte de gik konkurs, så de er svære at finde dele til smiley ?

• #8   6. maj 2012 Ja, men de har vist ikke alt, som stator og det. Men det kan være der er dele fra en anden scooter der måske ville passe over. Har bare generelt hørt de er pisse svære at finde dele til nu, hvis noget skulle gå i stykker oO

Kommentér på:
Tms S3, 4 takt. - Cdi begrænsning.

Annonce