Tms S3, 4 takt. - Cdi begrænsning. {{forumTopicSubject}}
Hey :') !
Jeg står i lidt af et dilemma, jeg havde hørt hvis man kun klikkede ledningen fra, der gik ned til CDI boksen på en TMS S3, så ville man blive nødt til at pille nogle andre begrænsninger på scooteren også, da den ville drukne hvis man kun havde klikket ledningen fra, eller noget i den stil? Nogen der kan bekræfte det, og måske give lidt mere info på det område?
Fordi jeg vil helst kun klikke ledningen fra, og ikke andet, men hvis motoren drukner, eller der ikke kommer nok benzin rundt pga kun lednings begrænsningen til CDI boksen er taget,, så vil jeg godt lide vide det!
- Vil også godt høre jeres mening om en Tms s3, 4 takt
Tak på forhånd!
jan 2010
Følgere: 286 Scootere: 14 Emner: 32 Svar: 25.091
apr 2010
Følger: 19 Følgere: 18 Scootere: 4 Emner: 5 Svar: 28
Og du har ikke proppet en større dyser i?
Så jeg kan sagtens bare pille den ledning fra hinanden uden at røre de andre begrænsninger, eller fixe noget på den, og så funker det?
apr 2010
er det en 4 takt du har? Hvis man overhovedet kan få den model i 2 takt.
Men hvis du ved det ødelægger scooteren på længere sigt, og du KUN har pillet ledningen fra hinanden, hvorfor har du så ikke pillet vario skiven?
Og tak fordi du besvare mine spørgsmål, er lidt ny på emnet
apr 2010
apr 2010
Overvejer virkelig at købe en, har fundet én næsten helt ny, selvfølgelig lidt brugt til 3500, og vil bare vide om det er det værd. Har du nogensinde haft nogle problemer med din?
Og synes du den er værd at købe? Indtil videre, kan jeg ikke rigtigt finde nogle downsides ved det:p
apr 2010
Og ja, tror fandme også jeg køber den, har ikke fundet noget dårligt ved den endnu! Nem at tune, holder godt osv =)
Indtil videre virker den fandme også nice (:
apr 2010
apr 2010
Tms S3, 4 takt. - Cdi begrænsning.