{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
447 visninger | Oprettet:

Trim fjedre {{forumTopicSubject}}

Hej alle på sq.

Nu sidder jeg jo og kigger på Tun dele til den sonic jeg skal bytte til, da den er standard.

Og så faldt jeg over trimfjedrene. hvor der står 1000 omd. 1500 omd og 2000 omd.

er der en der vil komme med en lang forklaring hvad der er bedst til en der ikke skal gå på baghjul men stadig sindsygt træk ?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Trim fjedre
  • #1   28. jan 2012 går jo an på opsætningen, altså grov tunet 2000, 1500 sport tunet, 1000 let tunet

  • #2   28. jan 2012 mikkel sådan kan du ikke sætte det op det kommer an på resten af opsætningen og hvad træk du ønsker.



  • #3   28. jan 2012 hvis den skal kører ordentligt jo.

  • #4   28. jan 2012 ikke en skid hvad opsætning af trim tryk og ruller anbefaler du til
    tp racing
    17,5
    tp powered
    fly kobling
    scootershoppen racer vario
    vl 12
    og meget andet godt



  • #5   28. jan 2012 1500, og få en større karburator og udstødning på

  • #6   28. jan 2012 tryk og ruller er indstilling det må man selv rode med, det er der ingen regler for

  • #7   28. jan 2012 bull shit

    tja udst er for lille kabu er sku fin den tager nemt 30km fuld tryk uden at miste trækkræft og uden at sætte sog så det passer udemærket.

    trim blå mhr går bedst (du vælger trim efter hvornår scooteren trækker bedst og jeg skal gerne over 8000 rpm for at den trækker godt har start rpm på 10000 når jeg vrider gassen så hvorfor skal jeg have start rpm ved lave rpm når kittet arbejder ved så højre rpm)

    rykker 90 på toppen med stående start
    tryk 28kg polini evo
    ruller 3.7grams måtte gerne gå ned på 3,5.

    så det går fint den opsæt dejlig økonomisk og trækker helevejen op

    det handler om hvordan du bygger din motor

    til due plus smed vi mhr blå spændt helt ud i en delta kobling før de trak som den skulle.

    du skal vælge trim efter hvilket træk din motor skal have hvor kittet arbejder bedst. hvis kittet arbejder ved 10000 rpm hvorfor så have en motor som starter med at trække langt under det så for du den døde start hvor den først arbejder rigtig efter fx 30kmt


Kommentér på:
Trim fjedre

Annonce