Krumtap hopper og går stram {{forumTopicSubject}}
hej sg
igår smed jeg ny krumtap + lejer i min blok sys selv jeg var utrolig forsigtig frysede krumtappen ned og satte lejerne på de gik forholdsvis nem på sku ha en lille dask med et alu rør på indereringen af lejet så den ik tog skade efter varmede jeg blokken og til jeg ku sætte krumtappen i den gik meget nem i dumpede faktisk i såå varmede jeg den anden halvdel (tændings delen) og satte den ned og fik få nok med en gummi hammer efter alle skrue var sat i gik krumtappen utrolig stram men efter jeg slog 1 gang på hversige gik den lidt nemmere men stadig stram men tænkte ik mere over det da jeg havde læst at den godt ku gå lidt stram indtil den var blevet startet og larmet op men da jeg så havde samlet det hele ku jeg knap trade på kick starten den ku godt men var alt for stram pillede så kick starter dækslet af og ku se variatoren hopper ½-1 mm op og ned? hva har jeg gjod forkert? har den ik fået nok af en gummi hammer på hverside efter montering ? hvor ligger fejlen skal derud igen kl 12 idag
apr 2010
Følger: 90 Følgere: 104 Scootere: 14 Emner: 42 Svar: 7.662
Være syns bedrag jeg syntes du skal tage en alm hammer og give den et godt slag med i hver side. Lige på akslen. Den gummi hammer bouncer bare og kan ikke bruges til formålet. Har du haft den startet? Hvordan lød den?
apr 2010
Følger: 90 Følgere: 104 Scootere: 14 Emner: 42 Svar: 7.662
maj 2004
Følger: 12 Følgere: 11 Scootere: 1 Emner: 90 Svar: 483
maj 2004
Følger: 12 Følgere: 11 Scootere: 1 Emner: 90 Svar: 483
Krumtap hopper og går stram